ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود VNC Network Monitor 7.2 نرم افزار مدیریت کامپیوتر های تحت شبکه

VNC Network Monitor  نرم افزار حرفه ای برای مانیتورینگ کاربران شبکه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از همه کاربران پینگ بگیرید و حضور یا عدم حضور آنها در شبکه را چک کنید. این نرم افزار قابلیت نمایش وضعیت 50 کاربر از 5 روتر را داشته و وضعیت کامل هر کاربر را نمایش می دهد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار مدیریت ورود و خروج کاربران را در اختیار بگیرید.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار اسکن در پس زمینه می باشد که برای ورود و خروج کاربران انجام میگردد تا وضعیت شبکه را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار بدهد. همچنین شما می توانید پورت تل نت را تغییر دهید تا امنیت کاربران شما افزایش پیدا کند. همچنین می توانید رنج آی پی روترها را تغییر دهید تا در یک رنج خاص آنها را مدیریت نمایید. به طور مثال اگر شما از 192.168.1 استفاده می کنید ، قطعا روتر شما با آی پی 192.168.1.1 خواهد بود که بسیار ساده می باشد ولی شما می توانید یک رنج آی پی جدید به روتر بدهید.

همچنین شما می توانید منابع به اشتراک گذاری شده کاربران را مشاهده کنید و به صورت کامل لاگ اتفاقات شبکه را در اختیار داشته باشید. شما به راحتی می توانید فایل های داخل اف تی پی را مشاهده نمایید. VNC Network Monitor به شما امکان میدهد تا بتوانید با یک کلیک به صورت ریموت سیستم کاربر را در اختیار بگیرید.از ویژگی های قابل ذکر برای نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– پینگ کردن کاربران
– راحتی در استفاده و کاربری آسان
– مناسب سازی شده برای ویندوز 8
– قابلیت ارتقا سطح کاربر
– ظاهر جدید
– اسکن های مداوم در پس زمینه و بدون اختلال در کار شما
– …



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید