ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Registry Finder 2.58 – نرم افزار جستجو و ویرایش رجیستری ویندوز

برنامه Registry Finder در نسخه 2 به بعد علاوه بر یک برنامه جستجوگر، یگ ویرایشگر رجیستری ساده نیز می باشد. برنامه Registry Finder یکی از برترین برنامه ها در زمینه ویرایگشر و جستجوی کلید های رجیستری می باشد که در نسخه جدید آن امکانات بسیاری به آن افزوده شده است. این برنامه به شما اجازه می دهد که به امکاناتی مانند: تغییر نام، حذف، اضافه و … دسترسی داشته باشید و بتوانید آن ها را بر روی کلید های رجیستری اعمال نمایید.

همچنین شما می توانید مقدار داده ها و یا مقدار باینری آن ها را تغییر دهید. علاوه بر موارد گفته شد شما قادر خواهید بود چند پنجره مجزا رجیستری باز نمایید و دفعات بعدی که این برنامه را اجرا کردید این پنجره ها بر روی کلید های مشخص باز شوند.

عملیات جستجو کلید های رجیستری بسیار هوشمندانه عمل می کند و نتیجه جستجو به صورت یک لیست که با دسته های مختلف تفکیک شده اند نمایش داده خواهند شد. در لیست جسجتو شما می توانید نام کلیدی، نام مقدار و مقدار داده مورد نظر را مشاهده کنید که مقادیر یکسان با رنگ قرمز مشخص شده اند.

برنامه دارای رابط کاربری بسیار راحت و کاربردی می باشد به عنوان مثال شما میتوانید به راحتی به هر آیتم موجود در پنجره رجیستری رجوع کرده و یا ایتم های موجود در پنجره Find Results را ویرایش یا حذف نمایید. شما میتوانید فایل های موجود در پنجره Find Results را به صورت مقادیر جدا شده با کاما (CSV) و یا در فرمت REG ذخیره کنید.

همچنین شما میتوانید یک رشته را با رشته ای دیگر جایگزین نمایید اما در نظر داشته باشید که این عملیات فقط درنتایج پنجره Find Results امکان پذیر است. تمام عملیتی که در برنامه انجام می دهید قابلیت برگشت به حالت قبل و بعد را دارد پس نگران اشتباهات احتمالی نباشید.

دانلود Registry Finder :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید