ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Xeoma 15.2.25 Portable – نرم افزار دوربین مداربسته تحت شبکه

Xeoma نرم افزاری برای مدیریت دوربین های مداربسته به صورت کاملا آسان و حرفه ای می باشد.قابلیت شناسایی و اتصال به IP cameras به صورت خودکار از ویژگی های قابل ذکر برای این نرم افزار می باشد.قابلیت کار بدون وقفه و بدون ایراد با سیستم عامل های Windows, Linux and Mac OS X از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای Xeoma می باشد.

در چند دقیقه سیستم دوربین مداربسته خود را راه اندازی کنید و آن را مدیریت کنید و بدون نیاز به دانش فنی شبکه خودتان کارهای دوربینتان را انجام دهید.علاوه بر موارد فوق می توان به ظاهر کاربرپسند و کاربری بسیار آسان نرم افزار اشاره کرد که تنظیمات مخصوص آن بسیار ساده بوده و هر کاربر در هر سطحی از دانش کامپیوتری می تواند آن را انجام دهد.

همچنین می توانید تصاویر تهیه شده را در دیگر نرم افزارهای مرتبط استفاده کنید و با استفاده از آپشن قابل انعطاف آن می توانید برای مقاصد مختلف از آن بهره ببرید.اگر به دنبال نرم افزاری ساده برای مدیریت دوربین های مدار بسته هستید شک نکنید که Xeoma بهترین نرم افزار در این زمینه می باشد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید