ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Project Cars Build831 – بازی مسابقات اتومبیل رانی

Project Cars  یک بازی شبیه سازی رانندگی می باشد که مورد تایید و تست شده جامعه ای بزرگ از گیمرهای حرفه ای در سراسر دنیا می باشد.ماشین ها و تکنولوژی های استفاده شده در این بازی از نسل جدید بازی های شبیه سازی می باشد.قابلیت بازی به صورت چند نفره در این نسخه از بازی اضافه شده و هسته قدرتمند بازی جذابیتی بی نظیر را برای شما خواهد داشت.

گرافیک و نوع طراحی بازی به گونه ایست که آن را بسیار طبیعی کرده و حس حضور در یک مسابقه واقعی رانندگی را به کاربر میدهد. یکی از قابلیت های موجود در بازی وجود پیست های بسیار زیبا و با تعداد بالا می باشد که باعث می شود حس تکرار برای گیمر ایجاد نشود.

پیست های گفته شده در بالا در نواحی مختلف بوده و وجود بیش از 30 ناحیه جذاب باعث شده که حتی از نظر جغرافیایی نیز پیست هایی که گیمر قرار است در آن بازی کند متفاوت تر از آن چیزی باشد که انتظار دارد. واکنش ، اتفاقات و محیط در این بازی به گونه ای طراحی شده که شما حس حضور در یک مسابقه واقعی رانندگی را خواهید داشت ، باید در بهترین لحظه واکنش متناسب را بگیرید تا از دیگر رقبا عقب نمانید.

وجود ماشین های متنوع و بی نظیر از همه نوع باعث شده است که هر سلیقه ای از این بازی لذت ببرد به طوریکه ماشین های مسابقه ای فرمول یک ، ماشین های روز دنیا و… مواردی است که سلایق متفاوتی را در برگرفته تا با این تنوع  بیشترین لذت و جذابیت را نصیب گیمر بکند.

اتفاقات بازی به گونه ای اتفاق می افتد که بیشترین شباهت به دنیای واقعی داشته باشد ، تصادفاتی که در هر مسابقه ای طبیعی است در این بازی نیز اتفاق می افتد ولی با بهترین و دقیق ترین جزئیات تا حس واقعی حضور در مسابقه را به گیمر القا کند.وجود آب و هوای متفاوت در هر ناحیه باعث می شود که قابلیت راننده در رانندگی در آب و هوای مختلف تست زده شده و اتفاقات جوی مانند باد و باران و برف نیز در این بازی رخ داده و باید برای هر حالت جوی آماده باشید.



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود بازی Project Cars Build831 – بازی مسابقات اتومبیل رانی” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید