ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015-RELOADED – بازی فوتبال حرفه ای 2015

Pro Evolution Soccer 2015 از سری بازیهای فوتبالی که با چاشنی واقع گرایی و نزدیک سازی کاراکترهای بازی به دنیای واقعی می باشد که سعی شده تنش ها ، اتفاقات و رخدادهای بازی حالتی دراماتیک و واقعی را به خود بگیرد که بیشترین جذابیت را برای گیمر داشته باشد.

در این بازی با کنترل بسیار کامل و حیرت انگیزی که در اختیار بازی کننده قرار میگیرد احساس بی نظیری از یک بازی فوتبال واقعی را به او میدهد و کاربر می تواند با گیم پلی نامحدود و کاملا منعطف ، هر طور که دوست دارد بازی کند و لذت ببرد. نوع نمایش بازی ، فیلمبرداری ، حرکات ریز و تکنیک هایی که شما در حین بازی انتخاب می کنید تعیین کننده بازی می باشد.

در نسخه جدید این بازی سیستم شوت زنی جدیدی به بازی اضافه شده که به شما امکان میدهد تا هر طور که دوست دارید حالت گرفته و به توپ ضربه بزنید و این اتفاقات و حالات مختلفی را ایجاد می کند که به زیباتر شدن و هیجان بازی می افزاید.همچنین در این نسخه تغییراتی در نحوه پاس نهایی بازیکنان ایجاد شده که هر بازیکن می تواند با توجه به موقعیت و شرایطی که دارد و با هوش بازی کننده بهترین پاس را داده و این تفاوت ها باعث جذابیت بیش از پیش بازی شده است.

در مواقع یک به یک که در بازی رخ میدهد ، بازی کننده با گستره ی وسیعی از حالت های مختلف دریبل که در اختیار دارد می تواند بازیکن مقابلش را دریبل کند.حالت ها و واکنش های بازیکنان در هنگام خطا ، شوت ، دریبل و گل زدن بسیار طبیعی شده و دیگر مثل نسخه های قبلی بازی یا دیگر بازی های مشابه در نسخه های قبلی ، چهره بازیکنان و واکنش های بازیکنان غیر طبیعی نیست.

یکی از ویژگی های فوق العاده این نسخه از بازی نورپردازی ویژه بازی و حالت های تماشاگران در دقیقه به دقیقه بازی است که حس حضور و بازی در استادیوم را به شما القا می کند و می توانید با هر اتفاق ویژه در بازی مانند گل زدن ، گل خوردن ، دریبل ها و اتفاقات ویژه در بازی واکنش تماشاگران را ببینید و از حضور در کنار تماشاگرانی تا حد بسیار زیادی واقعی شده لذت ببرید.

در این بازی بازی کننده کنترل کاملی بر تمامی اتفاقات بازی داشته و تمامی حرکات بازیکنان و ضربات و انتخاب تیم ها و نحوه چیدن بازیکنان در زمین و… تحت کنترل شما می باشد.همچنین در پخش این بازی نیز ترفندهای بسیار دیدنی استفاده شده که در اتفاقات روی دروزاه تیم ها ، پخش دوباره صحنه ها به طوری است که جذابیت بازی را برای شما دوچندان می کند.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید