ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود SIV (System Information Viewer) 5.50 – نرم افزار مشاهده اطلاعات سخت افزاری

System Information Viewer نرم افزاری کاربردی و حرفه ای برای نمایش و مشاهده اطلاعات سخت افزار سیستم شما به صورت کامل و حرفه ای می باشد.این نرم افزار اطلاعاتی از قبیل شبکه ، سی پی یو ، هارد و…. از سیستم شما را نمایش داده و قابلیت تجمیع این اطلاعات به صورت کامل را در اختیار شما قرار میدهد.این نرم افزار اطلاعاتی از قبیل یو اس بی متصل شده، شبکه های متصل به سیستم ، سنسورهای سخت افزاری و.. را نمایش میدهد.

این نرم افزار اطلاعات مختلف سیستم شما را در خروجی های جداگانه در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید بر اساس نیاز خود از اطلاعات این نرم افزار استفاده کنید.

System Information Viewer قابلیت ذخیره شدن در حافظه های جانبی را داشته و با این امکان می توانید با انتقال این نرم افزار به طور مثال در فلش مموری و با یک کلیک از آن استفاده کرده و به طور مثال در موقعی که بخواهید از پردازشگر سیستم با خبر شوید به راحتی از آن بهره ببرید.این نرم افزار هیچ تغییری در رجیستری ویندوز شما ایجاد نمی کند واین یکی از مزیت های نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارها می باشد.

ظاهر کاربری این نرم افزار طوری طراحی شده است که در نگاه اول بتوانید اطلاعاتی از قبیل سیستم عامل ، منابع مصرفی سیستم ، حافظه فیزیکی سیستم و… را مشاهده نمایید.شما اطلاعاتی از قبیل local, PCI, DMI, DIMM SPD و… را ذخیره کرده و دسترسی های بیشتری از نرم افزار مشاهده کنید.

این نرم افزار از منابع بسیار کمی استفاده کرده و خللی در اجرای سایر برنامه های سیستم شما ایجاد نکرده و به راحتی و بسیار سریع در ویندوز اجرا می شود.

دانلود SIV (System Information Viewer) :

  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود SIV (System Information Viewer) 5.50 – نرم افزار مشاهده اطلاعات سخت افزاری” ارسال شده است

  1. سمیه ابراهیم زاده says:

    سلام و وقت بخیر
    لینک مستقیم رو میزنم هیچی نمیاره. من فقط میخوام که بدونم لب تاب من حافظش چقدره و هستش چنده . ولی متاسفانه موندم که چطوری

شما هم نظر خود را ارسال کنید