ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود FontExpert 2021 18.0 Release 5 – طراحی و ساخت انواع فونت و قلم برای ویندوز

امروزه در تمامی سیستم های کاری و حتی خانگی می توان نرم افزارهای را یافت که برای کار با متون و سند های متنی می باشند. ابزارهایی که به وسیله آن ها کاربران اقدام به تایپ و نوشت مطالب خود می کنند. همچنین به نرم افزارهای گرافیکی نظیر Photoshop نیز می توان اشاره نمود. این نرم افزارهای برای نوشت حروف و کلمات از فونت استفاده می کنند. کاربران نیز بر اساس نوع متن خود فونت مورد نظر و سازگار با موضوع نوشته خود را نیز انتخاب می کنند. همچنین در نرم افزارهای گرافیکی با کمک فونت ها می توان اقدام به ساخت تصاویر متنی بسیار زیبا با کمک افکت های مختلف نمود. پس همان گونه که مشاهده کردید در بسیاری از برنامه ها از فونت ها استفاده می شوند. فونت ها در پوشه ای از شاخه های ویندوز به صورت کلی ذخیره می شوند تا در نرم افزارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
در این مطلب نرم افزاری را به منظور مدیریت بر این فونت ها به شما معرفی می کنیم.

FontExpert نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند بر روی فونت های موجود در سیستم خود مدیریت کامل را اعمال کنند. به کمک این نرم افزار می توان پایگاه داده ای از همه ی فونت های موجود در سیستم ایجاد نمود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت پیش نمایش از فونت ها می باشد ، بدین شکل که کاربران قادر خواهند بود تا با این برنامه شکل فونت ها را اندازه های مختلف به صورت همزمان مشاهده نمایند. این نرم افزار توسط شرکت Proxima Software ساخته شده است.

ویژگی های نرم افزار FontExpert :

جمع آوری تمامی فونت های سیستم
قابلیت پیش نمایش از فونت ها در اندازه های مختلف به صورت همزمان
مدیریت بر فونت فایل ها
قابلیت خارج نمودن فونت ها در فرمت HTML
قابلیت جستجو در میان فونت فایل ها

دانلود FontExpert :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید