ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Avira System Speedup Pro 7.2.0.477 – نرم افزار افزایش سرعت ویندوز

دانلود Avira System Speedup Pro

Avira System Speedup نرم افزاری است برای پاکسازی ، بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر شما . نصب بیش از حد برنامه های غیر ضروری باعث ایجاد بیش از حد فایل های Log , فایل های اضافی برنامه ها, فایل های کش و حافظه پنهان , کوکی ها و … می شود که پس از مدتی باعث کندی سیستم و دیر بالا آمدن ویندوز نیز می گردد. در این هنگام کافی است از Avira System Speedup استفاده کنید.

با Avira System Speedup منشا کندی و هنگ کردن را می یابید. برنامه های جدید ممکن است به صورت پنهان خود را در حافظه سیستم قرار دهند. Avira System Speedup با شناسایی این برنامه ها , آنهایی که ضروری نیستند هنگام لود ویندوز اجرا شوند را محدود می کند, بعد از بالا آمدن کامل ویندوز آنها را در صف اجرا قرار میدهد تا روی سرعت بارگذاری ویندوز تاثیر منفی نگذارند.

با ابزاری که Avira System Speedup در اختیارتان قرار میدهد می توانید فایل هایی که هیچ وقت به وجودشان نیاز نخواهید داشت را با قابلیت بدون بازگشت و ریکاوری از روی هارد دیسک حذف کنید .

همچنین قابلیت uninstaller به شما امکان حذف فایل های اضافی باقی مانده برنامه های پاک شده را میدهد. این خود باعث پاکسازی حجم زیادی از فایل هایی که دیگر به هیچ دردی نمی خورند میگردد .

قابلیت های زیادی که در برنامه Avira System Speedup وجود دارد شما را از برنامه های غیر ضروری مانند انواع دیسک دکتر ها و … بی نیاز می کند. بخش تحلیل گر این برنامه کاربردی خود به صورت اتوماتیک سطح دیسک سخت شما را بررسی و تجزیه تحلیل می کند و در صورت لزوم خود از پیش آمدن مشکلات جلوگیری می کند. Avira System Speedup می تواند در ویندوز های 7 و 8 به صورت 32 بیتی و 64 بیتی نصب شود. اما در ویندوز xp فقط روی نسخه 32 بیتی قابل
نصب است.

دانلود Avira System Speedup Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید