ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio 18.6.6.0007 – نرم افزار تدوین و تصحیح رنگ فیلم

دانلود Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio

قویترین نرم افزار تصحیح رنگ دنیا حالا تبدیل به بی نظیرترین نرم افزار تدوین دنیا شده است.
BlackMagic Design Davinci Resolve قابلیت تدوین, صداگذاری, تصحیح رنگ و در نهایت خروجی گرفتن از راش های یک فیلم سینمایی در کلاس فیلم های هالیوودی را یکجا در اختیار شما قرار میدهد.
قابلیت های BlackMagic Design Davinci Resolve به شما اجازه میدهد یک پروژه فیلم خانگی تا یک پروژه عظیم سینمایی را به این نرم افزار تدوین مدیریت کنید. قابلت ها , آسانی , کاربردپذیری و در نهایت خروجی با کیفیت باعث شده تا امروز بسیاری از فیلم های هالیوودی روی این نرم افزار حرفه ای حساب ویژه ای باز کنند.
بخش تدوین BlackMagic Design Davinci Resolve با تایم لاین پیشرفته ای که در اختیارتان قرار میدهد چیزی کمتر از نرم افزارهایی نظیر EDIUS نیست. قابلیت چند خطی بودن لاین تصویر و صدا همچنین افکت های بی نظیر تصویری و قابلیت های نقظه گذاری و پرش و بازگشت های کاربردی, از جمله امکانات تایملاین DaVinci Resolve است.

ویژگی های نرم افزار BlackMagic Design Davinci Resolve :

بخش دیگر که نرم افزار BlackMagic Design Davinci Resolve با آن مشهور شد بخش تصحیح رنگ آن است. از آنجایی که یک فیلم سینمایی به صورت پلان های جداگانه با شرایط نور و آب و هوای مختلف فیلم برداری میشود و سپس در تدوین پشت سر هم چیده میشود ممکن است اختلاف رنگ باعث توجه بیننده شود و اختلاف رنگ و نور نمایانگر این جدایی باشد, تدوینگر بعد از پروسه چینش راش ها کنار هم از روی استوری بورد , خروجی را به تصحیح کننده رنگ می دهد. اینجاست که BlackMagic Design Davinci Resolve با قابلیت های بینظیر داینامیک تصحیح رنگ به کمک تیم پشت صحنه می آید. با کمک این چنین نرم افزارهایی می توان از هزینه ها و زحمت پرنسل پروژه کم کرد و به راحتی هر چه تمام در بخش نهایی خروجی تصویر را متناسب با سایر پلان ها تصحیح کرد.

BlackMagic Design Davinci Resolve دارای بیش از 70 امکان جدید می باشد که تدوینگر را کمک می کند که سریع تر و آسان تر خروجی را برای پخش آماده کند. تیم نویسنده نرم افزار BlackMagic Design Davinci Resolve با همکاری نزدیک با شرکت های تولید کننده سخت افزار امروز به یک پرفورمنس بی نظیر در استفاده از سخت افزار های گرافیکی رسیده است تا بهترین و بیشترین استفاده را از GPU باکس تدوین برای تولید خروجی با کیفیت کند.

هر نرم افزار پردازش کننده تصویر از یک استاندارد خاص برای تجزیه و رندر خروجی استفاده می کند. این باعث تفاوت در کیفیت و رنگ تصاویر خروجی نرم افزارهای مختلف است. BlackMagic Design Davinci Resolve از استاندارد خاص خود تحت YRGB 32 بیتی استفاده می کند خروجی خاص و خوش رنگ و لعابی در نهایت تقدیم کاربر می کند.

قابلیت جالب و بی نظیر دیگر قرار داده شده در این نرم افزار قابلیت اتصال تصحیح کننده رنگ از راه دور (از طریق اینترنت) است. به این صورت که تصحیح کننده اینترنت شما در هر نقطه دیگر از دنیا به اینترنت وصل می شود و به نرم افزار شما وصل شده و با استفاده از اینترنت پر سرعت شروع به تصیحیح رنگ پروژه شما می کند. این خود باعث کسر هزینه های نهایی خواهد شد.

دانلود Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio 18.6.6.0007 – نرم افزار تدوین و تصحیح رنگ فیلم” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید