ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Actual File Folders 1.15 -نرم افزار دسترسی سریع به پوشه ها در ویندوز

آیا از جستجوی مداوم فایل یا فولدرها در پنجره های مختلف خسته شده اید؟ Actual File Folders مشکل شما را حل می کند. این نرم افزار به صورت یک پنجره واسط تمام فولدرهای شما را مدیریت کرده و در صورتیکه به فولدری نیاز داشته باشید می توانید به راحتی  و با امکانات این نرم افزار ، فولدر مورد نظرتان را پیدا کنید.شما می توانید برای فولدرهای مختلف دسته بندی ایجاد کنید و مدیریت فولدرها را به راحتی انجام دهید.

شما به راحتی می توانید بین فولدرهای مختلف با سرعت بسیار بالا سوییچ کنید و بدون اینکه نیاز باشد منتظر بمانید و پنجره های مختلف را باز کنید در یک نرم افزار به طور کامل به فولدرها دسترسی داشته باشید.این امکان نرم افزار واقعا سرعت کار شما را بالا میبرد.این نرم افزار با انواع ویندوز ها و نرم افزار قابل هماهنگی می باشد.

شما می توانید برای فولدرهایی که بیشترین استفاده از آن را دارید ، یک بخش جداگانه ایجاد کرده و راحت ترین راه دسترسی را به آن داشته باشید.شما می توانید در هر نرم افزار یا محیطی در ویندوزتان که هستید به راحتی این فولدر را فراخوانی کرده و به آن دسترسی داشته باشید.همچنین اگر وب گردی زیاد می کنید ، می توانید چند سایت را به عنوان بوکمارک انتخاب کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

شما می توانید لیستی از فولدرهای مورد نیازتان را تهیه کرده و به راحتی و با یک کلیک به آنها دسترسی داشته باشید.شما می توانید فولدرهای مختلف که برای نرم افزارها و سیستم عامل های مختلف می باشد را به راحتی در بخش های مختلف این نرم افزار داشته باشید.

شما می توانید با استفاده ازاین نرم افزار از فولدرهای مختلف کپی کنید ، فولدرهای تغییر داده شده را ذخیره کنید و تغییرات دلخواهتان را بر روی آنها اعمال کنید.این نرم افزار از نسخه های مختلف ویندوز پشتیبانی می کند و کاربری آسانی دارد و ظاهر کاربرپسند نرم افزار به شما در مدیریت فولدرها کمک می کند.

هم اکنون می توانید Actual File Folders را از سرور سایت دانلود کنید.

 

دانلود Actual File Folders :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید