ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Program4Pc DJ Music Mixer 8.6 – نرم افزار دی جی و میکس آهنگ

دانلود Program4Pc DJ Music Mixer

این برنامه از نرم افزار های ساخت و میکس آهنگ برای دی جی ها می باشد. نرم افزار DJ Music Mixer همگام با تکنولوژی های روز بوده و برای دی جی های مبتدی تا حرفه ای مناسب می باشد. با استفاده از ویژگی های خلاقانه، موتور میکس و ساخت قوی و رابط کاربری مفهومی و مناسب می توانید از مهیج و غافلگیر کردن مخاطبان خود اطمینان حاصل نمایید. به طور کلی این نرم افزار شامل قسمت های دستگاه بیت خودکار، جلوه های ویژه همزمان، تکرار پیشرفته و هوشمند آهنگ، تغییر ریتم، میکس ویدئویی، نمونه ساز و نیز دارای قابلیت استخراج سی دی و فایل های صوتی نیز می باشد.

ویژگی های نرم افزار Program4Pc DJ Music Mixer:

امکان میکس آهنگ ها و موزیک ها به صورت حرفه ای و پیشرفته: این نرم افزار همه امکانات حرفه ای را که یک دی جی خوب نیاز داشته در بر دارد.
دارای 10 اکولایزر قدرتمند با تنظیمات از پیش تعیین شده: این اکولایزر ها می توانند تا 15 دسی بل فراتر و یا پایین تر از محدوده صوتی آهنگ شما بروند.
دارای افکت های حرفه ای و به همراه قابلیت شخصی سازی آن ها: از جمله این افکت های می توان Chorus, Distortion, Echo, Flanger, Gargle, Reverb, Parametric Eq., و Waves Reverbرا نام برد.
پشتیبانی از فایل های ویدئویی و میکس آن ها به راحتی: ار فرمت های پشتیبانی شده می توان فرمت های AVI, MP4, MPEG را نام برد.
استخراج و تبدیل سی دی صوتی به فرمت های صوتی رایج از قبیل MP3, WAV, OGG وAIFF: فرمت های تبدیل شده بدون افت کیفیت بوده و خیلی سریع در خود برنامه بار گذاری شده و قابل استفاده می باشند.
و…

دانلود Program4Pc DJ Music Mixer :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Program4Pc DJ Music Mixer 8.6 – نرم افزار دی جی و میکس آهنگ” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید