ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Insofta Cover Commander 7.0 – نرم افزار طراحی باکس

دانلود Insofta Cover Commander

شرکت های نرم افزاری بزرگ دنیا که در زمینه ساخت و تولید نرم افزارهای جدید فعالیت می کنند علاوه بر اهمیت به کیفیت برنامه خود به جنبه های دیگری نیز که موجب جلب مشتری می شود توجه می کنند. یکی از این توجه هات مععمولا همیشه بر روی وب سایت برنامه و جایی می باشد که قرار است محصول در آن معرفی شود. از دیگر مواردی که بر روی آن بسیار تاکید می شود بسته بندی محصول ، جعبه و … می باشد. محصولات بزرگ نرم افزاری همگی دارای BOX ( جعبه ) می باشند. در وب سایت هر روز نرم افزارهایی به شما معرفی می شود که بیشترین آن ها دارای box می باشند. به عنوان مثال به عکس همین مطلب توجه کنید. برای ساخت این تصاویر به صورت جعبه می توانید از نرم افزارهایی همانند فتوشاپ استفاده کنید، البته این امر زمانی ممکن است که شما یکی از کاربران حرفه ای فتوشاب باشید. در غیر این صورت می توانید از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده کنید و برای محصول خود یک جعبه زیبا طراحی کنید. در ادامه مطلب با همراه باشید تا یکی از این نرم افزارها را به شما معرفی کنیم.

Insofta Cover Commander نام نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ساخت تصاویر سه بعدی و طراحی عکس جعبه می باشد. برای استفاده از این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری حرفه ای طراحی ندارند و تنها می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه اقدام به ساخت تصاویر جعبه های مختلف به صورت حرفه ای نمایند. در این برنامه کاربران قادر به ساخت جعبه های مختلف با زاویه های و اشکال گوناگون می باشند. این نرم افزار محصولی از Insofta Development می باشد.

ویژگی های نرم افزار Insofta Cover Commander :

توانایی بالا در ترسیم جعبه به صورت سه بعدی
قابلیت قرار دادن سایه برای جعبه در تصویر
توانایی چرخش تصویر جعبه در نماهای مختلف
سرعت بالا در render نمودن تصاویر در پایان کار
قابلیت طراحی کتاب ها به صورت عکس های مجازی
توانایی قراردادن افکت انعکاس نور بر روی تصویر
و … .

دانلود Insofta Cover Commander :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید