ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود SideFX Houdini FX 19.5.303 – نرم افزار ساخت طرح های 3 بعدی

دانلود SideFX Houdini FX

SideFX Houdini FX نرم افزاری قدرتمند برای مدل سازی و ساخت جلوه های ویژه می باشد که دارای مجموعه ای از گرافیک های 3 بعدی برای طراحان، مهندسان معمار و سازنده های انیمیشن می باشد. این نرم افزار یکی از کامل ترین برنامه های ساخت جلوه های ویژه و انیمیشن های 3 بعدی است که امکان ساخت تصاویر پیچیده بدون نیاز به پلاگین های اضافی یا نرم افزارهای جانبی را به شما می دهد. سازندگان فیلم می توانند تنها با استفاده از این نرم افزار ، جلوه های ویژه ویدئویی و زیبایی برای فیلم خود خلق کنند.

ویژگی های نرم افزار SideFX Houdini FX :

کارآیی : Houdini  کاملا دوباره سازی شده تا کارآیی بالاتری داشته باشد. موتور هندسی جدید و بهینه سازی های هدف دار در بخش های مربوط به حرکت (Dynamics) ، رندرینگ و توسعه های Viewport از نمونه امکانات جدید این نسخه می باشند.
Pyro FX 2 : با استفاده از Pyro FX 2 می توانید دود و شعله آتش را با سرعت بالاتر و خیلی ساده تر شبیه سازی کنید. قابلیت شبیه سازی با استفاده از GPU می تواند سطحی جدید و حرفه ای در رندر کردن سطوح و ساخت تصویر ایجاد کند.
FLIP Fluids : کارآیی FLIP Fluids در این نسخه بیش از 10 برابر تسریع شده تا با این افزایش سرعت بتوانید خیلی سریعتر اطلاعات را تولید کنید و رفتارهای پایدارتری را خلق کنید. کنترل کننده های متغیرهای چسبندگی به شما امکان شبیه سازی مایعاتی که ذوب شده یا یخ بسته اند را می دهد.

پوشش : cloth solver در Houdini 12 کاملا کاربردی بوده و می تواند با سرعت بالا، لباس و انواع پوشش را شبیه سازی کند. این بخش می تواند با استفاده از مدل های دقیق ریاضی ،کنترل سطحی نقاط بر روی تمامی جنبه های نمونه را فراهم کند.
رندر کردن : رندر کننده قدرتمند Houdini اخیرا جایزه آکادمی Motion Picture Arts & Sciences در زمینه تکنیکی و علمی را از آن خود کرده است. این بخش هم اکنون امکان رندر بر اساس فیزیک برای حجم هایی مانند دود و آتش را برای شما فراهم می کند.

دانلود SideFX Houdini FX :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید