ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

CyberLink PowerCinema v6.0.3316 نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر تصاویر و پخش آن ها

امروزه استفاده از برنامه های مدیریت بر تصاویر و فیلم ها در میان کاربران بسیار رواج پیدا کرده است زیرا یکی از بهترین سرگرمی های افرار امروزه مشاهده فیلم های سینمایی و یا تصاویر خانوادگی می باشد . نگهداری و مدیریت از دیسک های مربوط به این تصاویر با استفاده از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور تهیه شده است نیازهای مختلف کاربران را در این زمینه برطرف می سازد. استفاده از برنامه های مدیریتی به کاربران توانایی مدیریت بر مشاهدات خود را نیز می دهند. بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای چندرسانه ای امروزه این گونه نرم افزارها را نیز در کنار برنامه های چندرسانه ای خود برای کاربران تهیه می کنند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

PowerCinema نام نرم افزاری قدرتمند و کامل با توانایی ها و امکانات بالا به منظور مدیریت بر تصاویر و پخش آن ها می باشد. این نرم افزار قدرتمند دارای ابزارها و ویژگی های مدیریتی بالایی برای کاربران می باشد و کاربران به کمک این نرم افزار و نصب آن بر روی سیستم خود می توانند یک سینمای خانگی با ویژگی های بالا را در اختیار داشته باشند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار میتوان به قابلیت پخش انواع دیسک های DVD و CD ، توانایی پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی در سیستم در صورت وجود کارت TV بر روی سیستم ، توانایی ضبط برنامه های تلویزیونی مورد نظر با قابلیت برنامه ریزی برای ضبط در زمان های از پیش تعیین شده ، توانایی جستجو در میان فایل های تصویری و صوتی در سیستم و قابلیت ساخت SLideShow ، پخش تصاویر با کیفیت بالا در صدا و تصویر با استفاده از ابزارهای Optimizer برنامه ، توانایی پخش برنامه های رادیویی و موسیقی ، سازگاری با کارت های TV مختلف و … اشاره نمود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت CyberLink می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید