ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AnvSoft HTML5 Slideshow Maker 1.9 – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود AnvSoft HTML5 Slideshow Maker 1.9 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

AnvSoft HTML5 Slideshow Maker نرم افزاری کامل و پرکاربرد است در زمینه ساخت اسلایدشو های زیبا و متنوع مخصوص وب سایت ها .کار با این نرم افزار نیاز به هیچ گونه تخصص و دانش خاصی ندارد و با کمک این محصول شما قادر خواهید بود تا به وب سایت های گوناگون انواع اسلایشو ها را اضافه نمایید.
ویژگی بارز این نرم افزار برنامه نویسی html 5 آن است که سبب شده است تا بتوان اسلاید های زیبا و متنوعی طراحی کنید.در واقع این نرم افزار شما را از کد نویسی بی نیاز می نماید و شما تنها به شکل گرافیکی طراحی می نمایید و تنها در خروجی این نرم افزار پس از اتمام طراحی می توانید خروجی های مطلوب خود را به صورت کدهای نوشته شده مشاهده نمایید.
به طور کلی این نرم افزار تمامی فرایند طراحی را در سه مرحله خلاصه می نماید.
1 – اضافه کردن عکس ها
2 – انتخاب یک theme
3 – انتشار HTML5 Slideshow
شما کاربران قادرید تا تصاویر و عکس های خود را به عنوان یک اسلایدشوی سفارشی به محصول طراحی شده خود بیافزایید.به طور کلی می توان گفت که AnvSoft HTML5 Slideshow Maker تمامی فرایند طراحی را به شکل خودکار انجام خواهد داد.این نرم افزار قالب های گوناگون و زیبای بسیاری را به شکل پیش فرض در خود دارد که می توانید در فرایند طراحی از این نمونه ها استفاده نمایید.

وبسایت سازنده : anvsoft.com