ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود 123 PDF Converter 4.1.0.0 – نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف به word , excel و سایر فرمت های کاربردی

PDF Converter 123  نرم افزاری برای تبدیل فرمت PDF به اسنادی مانند Doc ، Excel ، عکس و پست اسکریپت می باشد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی فایل های PDF خود را به فرمت های ذکر شده تبدیل کنند. شما می توانید اسناد ساخته شده با استفاده از 123 PDF Converter را به خوبی و سادگی ویرایش کنید. قابلیت OCR که در این نرم افزار وجود دارد می تواند برای تبدیل فرمت فایل های PDF اسکن شده به فایل های Word قابل ویرایش استفاده شود.
امکانات نرم افزار PDF Converter :
– تبدیل فرمت PDF به Word : با استفاده از 123 PDF Converter می توانید به سادگی فایل های PDF خود را به فایل های Word تبدیل کنید.بدین ترتیب امکان ایجاد تغییرات در سند تبدیل شده که فرمت Word خواهد بود ، برای شما فراهم خواهد شد. مهمترین ویژگی این قسمت ، حفظ شکل و صفحه بندی اصلی سند بعد از تبدیل فرمت می باشد.
– تبدیل فرمت PDF به Excel : این نرم افزار برای تبدیل فایل PDF به Excel از بهترین انتخاب ها می باشد. 123 PDF Converter اسناد چند صفحه ای را به خطوط مجزا و اعداد تقسیم می کند و سپس روند تبدیل فرمت را اجرا می کند.

– تبدیل PDF به عکس : با استفاده از 123 PDF Converter می توانید به سادگی فایل های PDF را به عکس تبدیل کنید. این نرم افزار می تواند از هر صفحه یک عکس تهیه کند و آنها را در یک پوشه مخصوص قرار دهد.
– تبدیل PDF به پست اسکریپت : قابلیت انتخاب و تعیین نتیجه نهایی در مورد تبدیل فایل PDF به پست اسکریپت از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.
– استخراج عکس ها از فایل PDF
– تبدیل فرمت PDF های اسکن شده به Word: این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی OCR می تواند فایل های PDF اسکن شده را با دقت بالایی به فرمت متنی قابل ویرایش تبدیل کند.
– پشتیبانی از فرمت های متنی مختلف مانند Doc و rtf.
– تبدیل دسته ای چندین فایل PDF به Doc یا Rtf.
– تبدیل فرمت بخش های منتخب فایل PDF بر اساس شماره صفحه.
– پشتیبانی از 10 زبان زنده دنیا.



شما هم نظر خود را ارسال کنید