ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AutoPlay Media Studio 8.1.0.0 – نرم افزار ساخت و طراحی اتوران

AutoPlay Media Studio نرم افزاری برای ساخت سریع و حرفه ای نرم افزارهای چند رسانه ای و اتوران می باشد. کاری که ممکن است به صورت عادی بوسیله نرم افزارهای سنتی برنامه نویسی مانند C, C++, Java, Visual Basic چندین روز تا چندین هفته زمان ببرد را می توانید توسط این نرم افزار و ابزار قدرتمند آن بسیار سریعتر انجام دهید. اما این امکانات تنها در مورد فرم ها و اسکریپت های ساده نیست و ما در مورد طراحی نرم افزارهای مولتی مدیای حرفه ای با قابلیت های مختلفی مانند تعامل با اینترنت ، اتصال به پایگاه داده ها ، اجرای ویدئو و غیره صحبت می کنیم.
AutoPlay Media Studio به شما در طراحی و ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا کمک شایانی می کند. حتی در صورتی که شما تخصصی در برنامه نویسی نداشته باشید نیز می توانید پروژه های حرفه ای را خلق کنید. مراحل کار کاملا تصویری پیش می رود و قابلیت Drag & Drop به شما کمک شایانی خواهد کرد. شما به سادگی می توانید متن ، موزیک ، ویدئو ، عکس ، لیست های مختلف و محتوای وب را با موس کامپیوتر خود در صفحه طراحی این نرم افزار جا به جا کنید.سپس می توانید با استفاده از کتابخانه داخلی و بیش از 865 اکشن آماده اقدام به طراحی نرم افزار مورد نظر خود کنید.

AutoPlay Media Studio

AutoPlay Media Studio 8 بهترین ابزار برای ساخت منوها با قابلیت اجرای خودکار برای CD/DVD-ROM ، درایوهای USB و دیسک های بلو – ری می باشد. این نرم افزار دارای محیط برنامه نویسی کاملا تصویری بوده و شما می توانید از طریق آن با سرعت زیاد نرم افزارهای مختلف برای ویندوز بسازید.

شما می توانید تنها با چند کلیک ساده دکمه های مختلفی برای جا به جا کردن صفحات ، اجرای نرم افزارها ، ارسال ایمیل ، مشاهده وبسایت ، باز کردن اسناد ، دانلود فایل و … را بسازید. تنها محدودیتی که دارید خلاقیتتان می باشد!
ویژگی های نرم افزار AutoPlay Media Studio :
– محیط برنامه نویسی کاملا تصویری.
– امکانات حرفه ای ساخت نرم افزار.
– قابلیت Drag & Drop اشیاء.
– سهولت در استفاده.
– گزینه های ساخت ساده نرم افزارهای مختلف.

– اجرای فایل های ویدیویی با پسوند MPG و AVI.

– توسعه کامل WYSIWYG.

– بی نیاز از نصب برنامه های جانبی.

– اجرای هر نوع فایل،برنامه و پوشه.

وبسایت سازنده : indigorose.com


  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید