ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

HainSoft LanHelper v1.98 – مدیریت قدرتمند بر شبکه های lan

مدیریت شبکه ( network administration ) کاریست کاملا حرفه ای که برای یادگیری آن نیاز به گذراندن دوره های تخصصی می باشد تا با تمامی اصول ، تکنیک ها ، عیب یابی شبکه ای و رفع مشکلات ناشی از آن و … می باشد. امروزه بسیاری از کاربران علاقه خود را به این کار نشان می دهند زیرا در این کار علاوه بر یادگیری مهارت های حرفه ای وکسب تجربه ، تنوع کاری بسیار زیادی موجود می باشد و بسیاری از شرکت ها و کارخانجات بزرگ امروزه با مشاهد افرادی که در این زمینه تبحر خاصی دارند ، اقدام به جذب آنها می کنند. بسیاری از کاربران نیز در محل کار شخصی خود دارای شبکه های کامپیوتری می باشند. در این مکان ها معمولا هزینه ای برای صرف یک مدیر سیستم حرفه ای در نظر گرفته نمی شود و به همین علت یکی از کارکنان و آن محل که آشنایی کمی با شبکه داشته باشد به عنوان مسئول شبکه نیز انتخاب می شود که معمولا این افراد نیز در بسیاری از اوقات دچار مشکلات می شوند و برای رفع آن درمانده اند. امروزه نرم افزارهای متعدد زیادی برای کمک به مدیران شبکه طراحی شده است که با توجه به امکانات و ویژگی های زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهند به آنان کمک می کنند تا به راحتی بر یک شبکه مدیریت کرده بدون آنکه از دانش زیادی در این زمینه برخوردار باشند.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه مدیریت شبکه به شما معرفی می کنیم.

 

LanHelper  نام نرم افزاری قدرتمند و پیشرفته برای مدیریت بر شبکه های کامپیوتری با قابلیت نظارت بر LAN و پویشگری شبکه می باشد. به کمک این نرم افزار می توان بر قسمت ها و اجزای مختلف شبکه های LAN نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات نرم افزاری ای که از دید مدیر شبکه مخفی مانده است آن ها را کشف نمود. از ابزارها و ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی نظیر IP Scanner با سرعت بالا ، شناسایی وضعیت کامپیوترهای موجود در شبکه و خاموش و روشن بودن آن ها و به روز رسانی IP های سیستم ها به صورت خودکار در صورت نیاز ، نظارت بر سرورها و ایستگاه های فعال موجود در شبکه LAN و Wan ، قابلیت روشن نمودن سیستم های موجود در شبکه تنها از روی سیستم مدیریتی ، توانایی خاموش نمودن و یا reboot کردن تعدادی از سیستم های شبکه به صورت همزمان با توجه به تشخیص مدیر شبکه ، قابلیت مدیریت بر کاربران شبکه به صورت همزمان و گروه بندی آن ها ، قابلیت اجرای دستورات بر روی هر یک از کامپیوترهای شبکه ، قابلیت ارسال پیغام به کاربران به صورت همگانی و یا انفرادی در شبکه و بسیاری دیگر از ویژگی ها که در مدیریت شبکه به مدیر شبکه کمک خواهد نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Hainsoft می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید