ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Faronics Anti-Executable Enterprise 5.40.2100.631.DC.10.02.2017 – نرم افزار ضد بدافزار و جلوگیری از اجرای ناخواسته برنامه های مخرب

Anti-Executable Standard نرم افزاری برای محافظت رایانه های شخصی در مقابل بدافزارها می باشد. این نرم افزار مفید و کاربردی رایانه شما در مقابل هرگونه بدافزارها، مالور،نرم افزاری های جاسوسی ، برنامه های ناخواسته مراقبت می کند به گونه ای که تنها با اجازه دادن اجرا یک نرم افزار بروی رایانه نرم افزار تمامی پروسه های در حال دراجرا را معلق نگاه میدارد و کاملا مشخصات آن نرم افزار را بررسی می کند. در ادامه برخی دیگر از قابلیت های این نرم افزار کاربردی را همراه با شما بررسی می کنیم.
– اسکن خودکار برای شروع سریعتر نرم افزار : پس از نصب ، نرم افزار سریعا شروع به اسکن تمامی فایل ها ، نرم افزار و… کرده و لیستی از آنها فراهم می کند که پس از این عمل شما می توانید به بررسی و حذف آنها بپردازید.
– مدیریت و زمانبندی آپدیت : شما می توانید در این بخش نرم افزارهای مورد نظر را انتخاب کنید که در صورت ارایه شدن آپدیت برای آن نرم افزار رایانه شما مختل نشود و به صورت خودکار آن را دانلود و حتی مانع دانلود کردن شود.
– گذارشی از نحوه عملکرد Anti-Executable : امکان قابلیت نمایش گذارش نرم افزار به شما اجازه مشاهده برنامه هایی که خواستار اجرا شدن بروی رایانه بودند را برای شما فراهم می سازد.
– رسیدگی یک فایل با بررسی آنلاین در دیتابیس IdentiFile : زمانی که شما خواستار بررسی یک برنامه خاصی باشید تنها کافیست در دیتابیس آنلاین به دنبال آن بگردید و بین میلیون ها اطلاعات ، منابع عظیم به روز جستجو کنید.
– سازگاری نرم افزار : این نرم افزار با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8 سازگاری کامل دارد.

دانلود Faronics Anti-Executable Enterprise :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید