ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود idoo Video Editor Pro 3.6.0.DC.07.08.2017 – نرم افزار ویرایش فایلهای ویدئویی

idoo Video Editor Pro  نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با رابط کاربری ساده و سریع است .این نرم افزار دارای محیط بسیار کاربردی و کامل و با توانمندی بسیار بالا می باشد و خروجی را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد.از نکات مثبت این نرم افزار کیفیت بسیار بالای خروجی فایل های صوتی است که به همراه فیلم تدوین خواهد شد .نرم افزار idoo Video Editor Pro از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می نمایند .
از قابلیت های دیگر این نرم افزار تبدیل فرمت ها به یکدیگر می باشد.یا کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های همراه تان  مانند آیفون و سامسونگ و تبلت ها و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید.همچنین میتوانید عملیاتی همچون افک گذاری، چسباندن زیرنویس، برش فیلم ،تبدیل فرمت ،تدوین و ترکیب فیلم را به راحتی انجام دهید.

دانلود idoo Video Editor Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود idoo Video Editor Pro 3.6.0.DC.07.08.2017 – نرم افزار ویرایش فایلهای ویدئویی” ارسال شده است

  1. مجتبی says:

    سلام
    نر م افزار فکر کنم ضعیف هست
    دو تا کلیپ اچ دو رو چسبوندن به هم
    صداشون 10 ثانیه جا به جا شد………..

شما هم نظر خود را ارسال کنید