ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 – نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDF

دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDF

این نرم افزار ، ابزاری قدتمند برای مشاهده فایل های PDF است . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا نوع فونت ، بزرگ نمایی ، اندازه صفحه ، جهت صفحه ،  کیفیت تصاویر ر ا کنترل نمایید . همچنین به کمک این نرم افزار شما میتوانید برای فایل های PDF خود رمز عبور مشخص کرده تا از دسترس سایرین دور بماند.
از امکانات بسیار خوب این نرم افزار میتوان به توانایی استخراج عکس ها از داخل فایل های pdf اشاره نمود.همچنین محدودیت دسترسی به اینترنت در فایل ها و غیر فعال سازی کدهای جاوا  اسکریپت از ویژگی های این نرم افزار است.
توسط این نرم افزار می توانید نوشته های خود را وارد pdf کنید , مکان های مهم را پر رنگ کنید , زیر متن های مهم خط بکشید.از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت ساخت پرینتر مجازیت که به شما این امکان را میدهد تا اسناد خود را به صورت PDF ذخیره نمایید.نیترو پی دی اف ریدر به شما این اجازه را داده تا به طور مستقیم به ویرایش متن پی دی افی که در حال مشاهده آن هستید اقدام کنید. مواردی که ویرایش شما را در بر میگیرد میتواند شامل اضافه کردن متن ، قرار دادن امضا ، برجسته ساختن بخشی از متن و اضافه کردن حاشیه نویسی نظرات و یادداشت های ظاهر شونده به سند می باشد.
پشتیبانی از 300 نوع فرمت متفاوت از فایل های pdf از توانایی های این نرم افزار است.

 

وبسایت سازنده : nitroreader.com


  • پسورد:www.p30world.com