ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS MultiBrush 8 – نرم افزار رتوش عکس

AKVIS MultiBrush نرم افزاری همه کاره و حرفه ای برای روتوش عکس پرتره و زیباسازی تصاویر می باشد. AKVIS MultiBrush یک لابراتور عکاسی واقعی است که شما می توانید با استفاده از آن عکس های پرتره را ویرایش کنید، عکس های قدیمی را ترمیم ، جزئیات جذاب روی عکس های خود ایجاد کنید و از یک طرح اولیه، یک عکس حرفه ای خلق کنید. این نرم افزار دارای 2 مجموعه ابزار، یکی استاندارد و دیگر براش های هنری می باشد.
امکانات و ویژگی های نرم افزار رتوش عکس AKVIS MultiBrush :
– بهترین نرم افزار برای روتوش پرتره و زیباسازی عکس : انواع براش های ترمیمی و زیباسازی و ابزارهای همانند سازی AKVIS MultiBrush به هنرمندان، عکاسان و کاربران خانگی در روتوش تصاویر پرتره ، زیباسازی عکس ها و حذف بخش های اضافی از روی تصاویر دیجیتال کمک می کند.
– ترمیم و روتوش عکس ها : براش ترمیمی AKVIS MultiBrush می تواند زائده های پوست و گرد و غبار ، لکه و خط و خش را بدون تاثیر روی بافت اصلی، نور یا رنگ های عکس، ترمیم کند.

– کلاژهای حرفه ای با شبیه سازی آثار هنری : حالت شبیه سازی هنری یکی از امکانات منحصر به فرد نرم افزار است که توسط ان می توانید بخش هایی از عکس را به راحتی شبیه سازی کنید. بدین ترتیب می توانید با ترکیب آنها آثار هنری کلاژ را خلق کنید.
– حفاظت از عکس اولیه : تمامی خودکارها و براش های این نرم افزار دارای قابلیت تنظیم خودکار برای محافظت از رنگ ، رنگمایه، تکسچر ، روشنایی، نور و سایه های عکس می باشند.
– یک استودیوی هنری : AKVIS MultiBrush شامل مجموعه ای از براش های هنری مانند براش رنگ روغن، براش اسپری، مداد، ماژیک، گچ و غیره می باشد.
– استفاده از AKVIS MultiBrush و یادگیری آن بسیار ساده می باشد و افراد مبتدی نیز می توانند به خوبی از آن استفاده کنند.
– AKVIS MultiBrush می تواند به صورت یک نرم افزار مستقل با پلاگینی برای نرم افزارهای Adobe Photoshop، Photoshop Elements، Corel Paint Shop Pro، PhotoImpact، Corel Photo-Paint، ACD FotoCanvas، Photo Editor، Picture Publisher Pro، Bodypaint و غیره استفاد شود.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید