ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Our Secret v2.5.5 – نرم افزار مخفی کردن یک فایل در یک فایل دیگر

OurSecret که پیش از این با نام Steganography شناخته می شد، ابزاری برای مخفی کردن یک یا چندین فایل یا پیام های متنی در فایل های دیگر می باشد، همچنین گزینه ای برای قرار دادن رمزعبور روی اطلاعات از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.
رمزگذاری فایل ها روشی مناسب می باشد، اما با رمزگذاری و مخفی کردن آن در داخل یک فایل دیگر مانند عکس یا فایل های اجرایی امنیت آن بالاتر نیز خواهد رفت.
OurSecret نرم افزاری برای مخفی کردن و رمزگذاری فایل ها روی دیگر فایل های حامل مانند عکس ها و فایل های صوتی می باشد. بدین ترتیب شما می توانید روی اطلاعات مهم خود رمزگذاری کنید و به صورت همزمان آن را مخفی نیز کنید تا کسی به آن مشکوک نشود و اصلا کسی نداند که آنجا اطلاعات رمزگذاری شده وجود دارد.
فایل های حامل کاملا عملکردی و کاملا مانند فایل اصلی می باشند (به جز سایز) ، بنابراین شما می توانید پیام های خود را در یک عکس مخفی کنید و البته عکس می تواند به صورت عادی مشاهده شود. این نرم افزار به شما گزینه هایی برای مخفی کردن پیام ها یا فایل ها را به شما داده و شما می توانید با وارد کردن رمز عبور تعیین شده، فایل مخفی خود را باز کنید.

OurSecret

رابط گرافیکی نرم افزار بسیار ابتکاری و ساده طراحی شده است و شما تنها با 3 کلیک می توانید اطلاعات خود را مخفی کنید. تنها کافیست فایل حامل (که اطلاعات را مخفی می کند) را انتخاب کرده و نوع اطلاعاتی که می خواهید مخفی کنید را برگزینید، سپس روی دکمه Hide کلیک کنید. بعد از آن شما یک فایل جدید را ذخیره می کنید و می توانید فایلی را که می خواستید مخفی کنید را پاک کنید. پردازش آشکارسازی نیز کاملا برعکس این روند انجام خواهد شد.
امروزه انتقال اطلاعات به امری بسیار حیاتی و یکی از ملزومات تبدیل شده است. شما می توانید پیام های خصوص خود را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهم تجاری و بازرگانی را با شرکای خود رد و بدل کنید، در تمام این حالات باید از فایل های خود در برابر سرقت توسط هکرها محافظت کنید.

وبسایت سازنده : securekit.net

شما هم نظر خود را ارسال کنید