ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Kryptel Standard v6.2.2.1 – نرم افزار رمزگذاری روی فایل ها

اگر به دنبال ابزاری مناسب برای تامین امنیت فایل های خود هستید، Kryptel می تواند با رمزگذاری فایل ها به شما کمک کند. Kryptel نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده و در عین حال استفاده از آن بسیار ساده می باشد و نیاز به هیچ گونه پیش زمینه ی تکنیکی ندارد. تنها کافیست روی تمامی فایل یا پوشه های دلخواه ، رایت کلیک کرده و گزینه Encrypt را انتخاب کنید و یا آنها را به سادگی روی آیکون نرم افزار بکشید.
امکانات نرم افزار Kryptel :
– رمزگذاری ساده فایل ها و پوشه ها : رمزگذاری ممکن است چیز پیچیده ای باشد، اما شما نیاز نیست برای رمزگذاری توسط نرم افزار Kryptel یک دانشمند باشید! تنها با کلیک راست روی فایل ها و پوشه های مورد نظر و کلیک روی Encrypt و یا کشیدن آنها روی آیکون نرم افزار ، می توانید روی آنها رمز قرار هید.
– بدون خطا : هیچ کس اطلاعات بی فایده را رمزگذاری نمی کند، Kryptel می تواند امنیت اطلاعات شما را کاملا تامین کند. حتی در مواقعی که در حین رمزگذاری فایل ها، سیستم شما کرش کند، هیچ اطلاعاتی از دست نمی رود. حتی برای اطمینان از صحت روند رمزگذاری ، نرم افزار می تواند یک مرحله بازرسی عملیات اجرا کند تا از اجرای موفقیت آمیز مراحل مطمئن شوید.
– رمزگذاری قدرتمند : رمزگذاری قدرتمند تنها راه برقراری امنیت اطلاعات است و این چیزیست که Kryptel برای شما فراهم می کند. با استفاده از رمزگذاری حرفه ای NIST می توانید از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید.

Kryptel

– قابلیت های ویژه : به عنوان مثال شما می توانید به Kryptel دستور دهید تا کل هارد دیسک را اسکن کرده و تمامی فایل های MS Office را رمزگذاری کند.
– رمزگذاری نسخه های پشتیبان : با رمزگذاری روی نسخه های پشتیبان فایل های خود، می توانید آنها را در هر جایی نگه داری کنید، می توانید آنها را روی DVD رایت کنید، روی یک فضای LAN ذخیره کنید و حتی روی سرورهای عمومی ارسال کنید.
– کارکرد حرفه ای با رمز عبور : یک اشتباه کوچک در تایپ رمز عبور می تواند ساعت ها وقت شما را در حدس زدن آن بگیرد. اما Kryptel امکان وارد کردن رمز عبور را برای شما ساده کرده است یک بخش ابتکاری را تهیه کرده تا کمترین خطا در حین تایپ رمز عبور رخ دهد.

وبسایت سازنده : kryptel.com


شما هم نظر خود را ارسال کنید