ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Photo Slideshow Creator 4.31 DC 16.12.2015 – نرم افزار ساخت اسلاید شو

Photo Slideshow Creator نرم افزاری کاربردی برای ساخت اسلایدشو از تصاویر به همراه موزیک و افکت های حرکتی زیبا می باشد. این نرم افزار امکان اضافه کردن تعداد زیادی عکس و عنوان ، انتخاب تم و… را به شما می دهد. بعد از ساخت و طراحی اسلایدشو ، می توانید آن را در فرمت فایل اجرایی EXE، به صورت Screensaver یا ویدئو با کیفیت Full HD ذخیره کنید.
امکانات نرم افزار Photo Slideshow Creator :
– افکت های حرکتی متعدد از سبک های کلاسیک تا سبک های مدرن در این نرم افزار وجود دارند و شما می توانید با استفاده از آنها به اسلایدشو خود جلوه ای زیبا ببخشید.
– ساخت اسلایدشوهای زیبا به همراه موزیک از دیگر امکانات نرم افزار است. Photo Slideshow Creator به شما امکان اضافه کردن تعداد نامحدودی از فایل های موزیک مانند MP3، WAV و WMA را می دهد. موزیک پس زمینه می تواند بر جلب توجه و زیبایی اسلایدشو شما تاثیر مهمی داشته باشد.
– تبدیل فرمت اسلایدشو به فرمت های ویدئویی محبوب شامل DivX, MPEG4, H.264, 3GP از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. تنظیمات از پیش تعیین شده متعددی برای انواع خروجی در نرم افزار تعبیه شده که از نمونه آنها می توان به خروجی ویدئو برای گوشی های تلفن همراه تا ویدئوهای HD اشاره کرد.
– ساخت اسلایدشوهای زیبا برای دستگاه های موبایل مانند گوشی های هوشمند، iPhone، iPad، Sony PSP و دیگر پلیر ها. این اسلایدشوها راهی خوب برای نمایش عکس ها به دیگران می باشد. اکثر گوشی های مدرن توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.
– ساخت اسلایدشوهای منحصر به فرد و نمایش آنها روی تلویزیون، صفحه کاغذ، بیلبورد تبلیغاتی و حتی روی صحنه تئاتر به صورت مجازی از امکانات جالب Photo Slideshow Creator می باشد.
تبدیل فرمت اسلایدشوها به فرمت های ویدئو که برای آپلود روی سایت های میزبانی ویدئو و شبکه های اجتماعی مناسب می باشد، از دیگر قابلیت های نرم افزار است. بدین ترتیب شما می توانید به سادگی اسلایدشو خود را روی یوتیوب، فیس بوک، MySpace و یا دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدئو، قرار دهید.

دانلود Photo Slideshow Creator :



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Photo Slideshow Creator 4.31 DC 16.12.2015 – نرم افزار ساخت اسلاید شو” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید