ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود DJ Studio Pro v10.3.1.3 – نرم افزار اجرا و میکس فایل های صوتی (نرم افزار دی جی)

DJ Studio Pro یک موزیک پلیر بسیار حرفه ای و مجموعه ابزاری برای میکس فایل های صوتی مانند یک DJ حرفه ای می باشد. DJ Studio Pro دارای 3 پلیر حرفه ای با قابلیت قطع کردن دستی یا خودکار موزیک بین دو پلیر می باشد. از امکانات آن می تواند به ابزار تبدیل فرمت صوت، Rip کردن سی دی صوتی، ویرایشگر صوت، ابزار برش فایل صوتی، ویرایشگر هوشمند برچسب ID3، ویرایشگر متن شعر، ویرایشگر عکس کاور آلبوم و ابزار ساخت و رایت سی دی صوتی اشاره کرد. اجرای تمامی انواع فایل های صوتی مانند M4A, MP4, MP3, Windows Media Audio, Real Player, Apple QuikTime, Ogg Vorbis از امکانات مهم نرم افزار می باشد.
امکانات نرم افزار DJ Studio Pro v10.3.1.3 :
– سیستم میکس ضرب آهنگ های یکسان : سیستم خودکار یا دستی برای ترکیب ضرب آهنگ های یکسان با قابلیت ضرب آهنگ های قابل انتخاب برای ضربه باس یا افزایش شدت صدا از ویژگی های منحصر به فرد DJ Studio Pro است.
– کلیپ های صوتی می توانند در هر زمانی و در طول محو شدگی خودکار آهنگ ها اجرا شوند. با استفاده از کلیپ های موجود و یا ساخت آن توسط ویرایش و تقسیم کننده فایل های صوتی می توانید فضای خالی بین آهنگ های خود را پر کنید. 8 بانک مختلف که هر کدام دارای 6 کلیپ هستند برای اجرای سریع قابل انتخاب می باشند.
– اجرای سی دی های صوتی : زمانی که شما CD را وارد سیستم خود کردید، پنجره CD باز شده و به شما امکان میکس ترک های صوتی به همراه لیست اجرا را می دهد.

DJ Studio Pro

– پایگاه داده های صوتی : جستجوی خودکار در کامپیوتر و ساخت یک پایگاه داده ها از فایل های صوتی و رده بندی آن بر اساس عنوان، نام خواننده، سال، نظرات و سرعت آهنگ از دیگر امکانات DJ Studio Pro می باشد.
– میکس فایل های صوتی MP3، MP4، WMA و FLAC با استفاده از ASIO به همراه تمامی افکت ها، VST ، کلیپ های صوتی و میکروفون.
– ساخت آماری در حین اجرای موزیک که بهترین آهنگ ها را به صورت 20 و 500 آهنگ برتر تهیه می کند. این پنل همچنین مقدار ضرب آهنگ ها در هر دقیقه را برای هر موزیک نمایش می دهد.
– نرم افزارهای داخلی : ابزار تبدیل فایل های صوتی و سی دی صوتی، ویرایشگر تگ ID3، ویرایشگر کاور آلبوم، تقسیم کننده و ترکیب کننده فایل های صوتی، ساخت متن شعر Karaoke، پلاگین های افکت های VST و افکت های DirecX.

وبسایت سازنده : e-soft.co.uk

شما هم نظر خود را ارسال کنید