ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Kvisoft FlipBook Maker Pro & Enterprise 4.2.2.0 – نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف به کتاب های دیجیتال

Kvisoft Flipbook Maker Pro نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای تبدیل فایل های PDF به کتاب های دیجیتال با قابلیت ورق زدن می باشد. این نرم افزار به شما امکان قرار دادن ویدئو، عکس، صدا، ابر لینک و بسیاری عناصر چند رسانه ای دیگر در صفحات کتاب را می دهد. بدین ترتیب می توانید از طریق هر کامپیوتر یا دستگاه های موبایلی مانند iPhone یا iPad ، کتاب های دیجیتالی که تهیه کرده را به کاربران خود نمایش دهید.
امکانات نرم افزار Kvisoft FlipBook Maker Pro v3.6.5 :
– کارکرد ساده با استفاده از وجود دکمه های مهم در رابط کاربری اصلی نرم افزار شامل دکمه های اضافه کردن فایل، ویرایش صفحه، طراحی و انتشار.
– در کنار وارد کردن فایل های PDF شما می توانید فیلم های فلش در فرمت های .flv, f4v, mp4 ,.swf و انواع عکس در فرمت های .jpg, .png, .bmp, .jpeg, gif را به کتاب خود اضافه کنید.
– اضافه کردن فایل های چند رسانه ای مانند متن، ابر لینک، ویدئو، فیلم های فلش، عکس، کلیپ آرت و صدا به صفحات کتاب کار بسیار ساده ای خواهد بود.
– پشتیبانی از دستگاه های قابل حمل مختلف مانند iPhone، iPad، iPod و دستگاه های اندروید.
– ساخت جدول محتویات بنا به دلخواه شما در صورتی که فایل PDF شما دارای بوکمارک نباشد.
– امکان ویرایش بوکمارک های فایل PDF اصلی و تهیه ساختار دلخواه.
– وجود قالب های از پیش آماده شده برای کتاب.
– با وارد کردن اطلاعات اکانت Google Analytics خود در کتاب می توانید ترافیک بازدید و تعداد افراد آنلاینی که در حال مشاهده آن هستند را به صورت زنده در آن سایت مشاهده کنید.
– کتاب های ساخته شده از فایل های PDF توسط Flipbook Maker Pro دارای یکپارچگی کاملی با سایت های شبکه های اجتماعی هستند.
– گزینه های انتشار منعطف شامل انتشار در فرمت HTML برای وبسایت ها، انتشار برای مشاهده روی دستگاه های موبایل، ذخیره در فرمت فایل APP برای اجرا در MAC.



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Kvisoft FlipBook Maker Pro & Enterprise 4.2.2.0 – نرم افزار تبدیل فایل های پی دی اف به کتاب های دیجیتال” ارسال شده است

  1. علی says:

    با سلام و تشکر از زحماتتان
    با این نرم افزار وقتی کتاب ورق زن می سازیم متاسفانه از راست به چپ باز میشه درصورتیکه برای ما فارسی زبان ها از چپ به راست باید باز بشه چیکار باید کرد؟
    مرسی

شما هم نظر خود را ارسال کنید