ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود OnOne Perfect Mask 5.2.3 Premium Edition – نرم افزار تغییر پس زمینه تصاویر

دانلود OnOne Perfect Mask 5.2.3 Premium Edition - نرم افزار تغییر پس زمینه تصاویر

Perfect Mask نسل جدید نرم افزار Mask Pro است که برترین نرم افزار جایگزینی پس زمینه می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی جدید ماسک کردن می تواند اشیاء و پس زمینه را با دقت بالا انتخاب کرده و آنها را در صورت نیاز حذف یا جایگزین کند.
امکانات نرم افزار Perfect Mask :
– ابزار Keep و Erase برای نقاشی نقاطی مانند پس زمینه های شلوغ که می خواهید حذف شوند. Perfect Mask به صورت خودکار سایز قلمو را همانند نواحی رنگ شده و تکسچر شده تغییر می دهد تا بتوانید پس زمینه را به راحتی بین آنها انتخاب کنید. در مورد پس زمینه های یکنواخت این کار تنها با یک سایز قلمو انجام می شود.
– ساخت ماسک بین آبجکت ها کاری وقت گیر است اما با استفاده از ابزار Refine Tool می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. نواحی مشکل و سخت مانند موها، لباس عروس یا شاخ و برگ درخت را می توانید با استفاده از این ابزار نقاشی کنید تا پس زمینه به صورت خودکار حذف شود.
– کتابخانه جدید شامل پس زمینه های با کیفیت که راهی ساده برای جایگیزینی پس زمینه های نامناسب عکس ها می باشند. با استفاده از تصاویر آسمان، غروب خورشید، دیوار ، آبشارهای زیبا و غیره می توانید به سادگی خلاقیت خود را افزایش دهید و سوژه عکس خود را در یک آبشار زیبا یا در یک انبار قدیمی قرار دهید.
– تشخیص پس زمینه با رنگ های ثابت و حذف خودکار آنها . این روش راهی مناسب برای حذف پس زمینه در عکاسی با پس زمینه سبز است
– مشاهده عکس اصلی و عکس ماسک شده در کنار هم برای مقایسه آنها و مشاهده نتیجه کار به صورت لحظه ای. اینکار می تواند در زمان شما به مقدار زیادی صرفه جویی کند.
– انتخاب تنظیمات پیش نمایش به دلخواه شما. 6 راه مختلف برای مشاهده ماسک در Perfect Mask وجود دارد.
– کار به صورت مستقیم در نرم افزارهای Lightroom و Aperture و حتی به صورت نرم افزار مستقل. Perfect Mask همچنین به عنوان پلاگین برای نرم افزارهای Adobe Photoshop و Adobe Photoshop Elemetns کار می کند.

وبسایت سازنده : http://www.ononesoftware.com


شما هم نظر خود را ارسال کنید