ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TrustPort Total Protection 2014 14.0.5.5273 – مجموعه نرم افزار های امنیتی شرکت TrustPort

TrustPort Total Protection یکی از برترین نرم افزارها امنیتی شامل آنتی ویروس ، دیوار آتش ، ابزار های مبارزه با بدافزارها (Malware) ، خطرات آنلاین و سرقت اطلاعات محرمانه می باشد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و جاسوس افزارها کاملا محافظت می کند. تمامی ایمیل ها و وبسایت ها توسط آن بررسی می شوند تا محتوای خطرناک آنها تشخیص داده شوند.ایجاد امنیت بالای اطلاعات محرمانه بوسیله رمزگذاری یا پاک سازی دائمی آنها، از دیگر امکانات TrustPort Total Protection است.
امکانات نرم افزار Total Protection :
– آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار : TrustPort Total Protection از اسکن و آنالیز اکتشافی سنتی استفاده می کند تا هر نوع بدافزار که ممکن است از طریق اینترنت یا دیگر رسانه ها وارد کامپیوتر شما شده باشند را غیر فعال کند. 2 موتور قدرتمند آن می توانند تمامی کدهای مخرب را به خوبی شناسایی کنند.
– دیوار آتشین شخصی : دیوار آتشین لایه امنیتی اتصال کامپیوتر شما به اینترنت است. این نرم افزار به صورت خودکار به تمامی نرم افزارهای عادی اجازه اجرا می دهد اما در مواقع مشکوک و خطرآفرین از کاربر در مورد اجرا و یا غیرفعال کردن آن سوال می کند.
– محدود کردن دستگاه های سخت افزاری : این بخش از نرم افزار سطح جدیدی از حفاظت اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. این قابلیت با محدود کردن دسترسی دستگاه های خارجی مانند فلش ها و هاردهای اکسترنال به منظور جلوگیری از انتقال اطلاعات توسط کاربران، در شرکت های بزرگ بسیار کاربرد دارد.

– قابلیت Portunes : این ماژول برای محافظت از داده های حساس کاربران مانند شماره کارت های اعتباری، شماره حساب بانکی، نام کاربری و کلمه عبور، پین کد و یادداشت های خصوصی کاربرد داشته و امکان هماهنگ سازی با دستگاه های تلفن همراه آیفون از طریق سیستم ابر را دارا می باشد.
– رمزگذاری اطلاعات و پاک سازی دائمی آنها : 2 روش حفاظت اطلاعات در این نرم افزار وجود دارد. شما می توانید فایل های خود را به صورت رمزگذاری شده آرشیو کنید و همینطور می توانید اطلاعات حساسی که دیگر نیازی به آنها ندارید را به صورت دائمی و غیر قابل بازگشت از روی سیستم خود حذف کنید.
– آنتی ویروس قابل حمل : با استفاده از TrustPort Total Protection می توانید یک نسخه از آنتی ویروس را به صورت قابل حمل روی فلش درایو خود تهیه و کامپیوترهای دیگر را توسط آ اسکن کنید.
– دیسک بازیابی سیستم : شما می توانید یک دیسک بازیابی سیستم به همراه یک ماژول آنتی ویروس را توسط TrustPort Total Protection تهیه کنید تا اگر یک ویروس صدمات جدی به سیستم شما زد بتوانید به راحتی بدافزار مربوطه را حدف و سیستم عامل را اجرا کنید

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید