ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Speccy 1.30.730 – نرم افزار نمایش اطلاعات قطعات کامپیوتر

آیا از قطعات موجود در کامپیوتر خود اطلاع دارید؟ شاید تمایل داشته باشید که از نام پردازشگر کامپیوترتان ( Intel یا AMD ) ، مقدار رم موجود و فضای هارد دیسک اطلاع داشته باشید. وقتی شما به یک فروشگاه کامپیوتری می روید حتما برچسب های مربوط به مدل پردازشگر و مارک آن ، سایز و سرعت هارد درایو، مقدار رم و حافظه، کارت گرافیک و سیستم عامل که روی آنها نصب شده است را دیده اید.
Speccy می تواند آمار جزئی هر کدام از قطعات سخت افزار کامپیوتر شما شامل CPU ، مادر بورد، کارت گرافیک، هارد دیسک ها ، درایوها نوری، کار صدا و غیره را برایتان فراهم کند. علاوه بر این امکانات ، Speccy می تواند دمای قطعات مختلف کامپیوتر را اندازه گیری کند تا شما مشکلات سیستم خود را متوجه شوید. این نرم افزار در نگاه اول ممکن است برنامه ای برای مدیریت برق کامپیوتر شخصی به نظر برسد، اما با نگاهی دقیقتر می توان گفت که کاربران عادی می توانند با کمک آن استفاده بهینه تری از کامپیوتر خود داشته باشند. برای مثال ، اگر شما نیاز به حافظه بیشتری روی سیستم دارید، می توانید بررسی کنید که چند Slot حافظه در کامپیوتر شما قرار گرفته و کدام یک از آنها نصب شده اند. بدین ترتیب می توانید برای خرید نوع مناسب رم اقدام کنید. یا اگر قصد فروش کامپیوتر خود را دارید، با استفاده از Speccy می توانید به سرعت ، لیستی از تمامی سخت افزارها و قطعات کامپیوتر خود تهیه کنید. یا اگر یک کامپیوتر را خریداری کرده اید، با استفاده از Speccy می توانید به بررسی صحت لیبل های نوشته شده روی آن بپردازید.

امکانات جدید نرم افزار Speccy :
– پشتیبانی از ویندوز 8 بتا
– بهبود بررسی استثناء برای CPU و بخش های گرافیکی
– تشخیص بخش های به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر
– گزارش خطاها

دانلود Speccy :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید