ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Helium Audio Splitter 1.9.0.343 – نرم افزار برش و تقسیم فایل های موسیقی

Helium Audio Splitter نرم افزاری سریع و قدرتمند برای تقسیم و جدا کردن فایل های صوتی به چند تکه می باشد. این نرم افزار رایگان بوده و دارای عملکردهای کاملی برای تقسیم کردن یک فایل صوتی به چندین ترک بوده و در این راستا با فرمت های مختلف صوتی سازگار می باشد. پشتیبانی Helium Audio Splitter از محدوده وسیعی از فرمت های صوتی برای فایل های ورودی و خروجی شامل فرمت های محبوب AAC ، FLAC ، M4A، M4B، MP3 ، MP4 ، MPC ، Ogg Vorbis ، Wave ، Wave Pack و WMA از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.

با استفاده از Helium Audio Splitter می توانید ترک های صوتی را به روش های زیر خلق کنید :
– بوسیله بارگذاری فایل CUE
– ساخت تعداد مشخصی از ترک های صوتی با مدت زمان یکسان
– ساخت دستی ترک ها بوسیله تخصیص افست های آغازین و پایانی
بازکردن فایل های منبع با کلیک بر دکمه Open File ممکن خواهد بود. وارد کردن محتوای برچسب برای نام هنرمند، عنوان موزیک، نام آلبوم و دیگر زمینه های مربوط ، در ویرایشگر از امکانات مفید نرم افزار می باشد. از انتخاب فرمت خروجی دلخواه و انتخاب اختیاری گزینه کدکننده برای تقسیم فایل ها نیز می توان به عنوان برتری های Helium Audio Splitter نام برد.
همانطور که گفته شد ،شما می توانید به سرعت، برچسب های اطلاعات را روی فایل ها اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود تا با تیک زدن یا برداشتن تیک از روی ترک های صوتی، فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه هایی برای تنظیم مشخصات در مورد نوشتن حروف به صورت بزرگ در ویرایشگر برچسب ها و برای زبان های مختلف در Helium Audio این نرم افزار وجود دارد. پنل موجی شکل Helium Audio Splitter نیز می تواند برای تنظیم ترک ها در حین اجرا ، استفاده شود.

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Helium Audio Splitter 1.9.0.343 – نرم افزار برش و تقسیم فایل های موسیقی” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید