ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Raxco PerfectDisk Professional 14.0 Build 880 – نرم افزار یکپارچه سازی دیسک

PerfectDisk یکی از برترین نرم افزارهای یکپارچه سازی دیسک و بهینه سازی کارآیی آن می باشد. امکانات ابتکاری آن می توانند کارآیی کامپیوتر شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. این نرم افزار بسیار سریع و ساده می باشد و همیشه دیسک های شما را به صورت خوکار به بهترین شکل موجود نگه داری می کند.

امکانات نرم افزار PerfectDisk:
جلوگیری از تکه تکه شدن اطلاعات با استفاده از تکنولوژی OptiWrite : تکنولوژی جدید OptiWrite™ در نرم افزار PerfectDisk از تکه تکه شدن اکثر اطلاعات روی درایو هارد شما پیش گیری می کند . تکه تکه شدن اطلاعات می تواند باعث کاهش سرعت سیستم شما شود. این تکنولوژی وقتی ویندوز قصد دارد یک فایل را تکه تکه کند ، این موضوع را تشخیص داده و به صورت هوشمند آن را به I/O ، ریدایرکت می کند تا از چندتکه شدن آن فایل جلوگیری کند.کارآیی سیستم بدین ترتیب حفظ شده و نیازی به ارتقاء CPU و منابع Disk I/O نخواهید داشت زیرا مقدار فایل های چندپاره بشدت کاهش خواهد یافت.

قابلیت جدید مدیریت فضا : این قابلیت جدید می تواند فضای دیسک را با تشخیص و حذف فایل های چند نسخه ای مانند اسناد متنی، عکس ها ، موزیک و ویدئو، بازیابی کند. پاک سازی Recycle Bin و حدف فایل های موقت باعث می شود که درایو شما همیشه از در هم ریختگی در امان باشد.
شما می توانید کنترل تمامی پردازش های کاربران را روی یک کامپیوتر دیگر و از راه دور ، در دست بگیرید و به امکاناتی که در حالت عادی تنها توسط یک کاربر محلی قابل دسترسی می باشد، دسترسی داشته باشید.

یکپارچه سازی خودکار : بخش StealthPatrol™ در این نرم افزار برای جلوگیری خودکار از چندپارگی و بهینه سازی سیستم شما در زمان هایی که مشغول نیست، کاربرد دارد. این بهینه سازی خودکار می تواند در مواقعی که شما از سیستم استفاده نمی کنید و یا وقتی ویندوز روی حالت Screen Saver است ، اجرا شود.
استراتژی SMARTPlacement یا جایگزینی هوشمند در مواقعی استفاده می شود که چندپارگی محدود باشد و این بخش درایوها را بر اساس الگوی استفاده خاص شما، بهینه سازی می کند.
بهینه سازی SSD روشی برای بهینه سازی هاردهای SSD به واسطه فضای خالی هارد دیسک می باشد.
بهینه سازی مجازی تمامی فایل ها روی سیستم شامل MFT، تمامی فایل های NTFS ، فایل های Paging، دایرکتوری ها و Datafile ها.
قابلیت Zero-Fill free space برای تحکیم فضاهای خالی دیسک.
قابلیت یکپارچه سازی دیسک های حجیم تا چندصد گیگابایت و پشتیبانی از دیسک های RAID. یکپارچه سازی در این نرم افزار ۲ برابر سریعتر از نرم افزارهای دیگر انجام می شود و ۸۰% کمتر از منابع سیستم برای اینکار استفاده می کند.
یکپارچه سازی زمان Boot سیستم برای افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز.

تغییرات نسخه جدید :
– بهبود در پردازش داخلی StealthPatrol در هنگام idle بودن سیستم.
– برطرف شدن مشکل تعیین مقصد فایل یکپارچه انتخاب شده.
– برطرف شدن مشکل در تبادل ساخت فایل پشتیبان PerfectDisk.
– برطرف شدن مشکل اجرای دوباره وظایف زمانبندی شده.
– پشتیبانی از درایورهای یکپارچه شده ReFS.
– پشتیبانی از درایورهای یکپارچه شده CSVFS.
و…

دانلود Raxco PerfectDisk Professional :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Raxco PerfectDisk Professional 14.0 Build 880 – نرم افزار یکپارچه سازی دیسک” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید