ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود OnOne Perfect Effects 8 Premium Edition 9.0.2.1335 x64 – نرم افزار افکت گذاری عکس

Perfect Effects یکی از محبوب ترین ابزارهای عکاسی برای ساخت عکس های تاثیر گذار می باشد. این نرم افزار دارای مجموعه کاملی از افکت های عکاسی حرفه ای می باشد که شما می توانید پیش نمایشی از آنها را به صورت زنده و تمام صفحه ، قبل از اعمال تغییرات در عکس ، مشاهده کنید. این نسخه از نرم افزار دارای کنترل دستی بهتر و Blending Option بسیار قدرتمندتری نسبت به نسخه های پیشین :.7-ست.

امکانات نرم افزار افکت گذاری عکس  Perfect Effects :
– کتابخانه ای کامل از افکت های حرفه ای : این مجموعه افکت های خلاقانه و حرفه ای را می توانید به صورت منفرد یا ترکیبی از چندین افکت روی عکس ها استفاده کنید. بدین ترتیب ، عکاسان انتخاب های زیادی برای ایجاد جلوه های عکاسی خواهند داشت. افکت هایی مانند افکت سیاه و سفید، افکت عکس قدیمی ، افکت فیلم و افکت تاریکخانه ، فیلترهای عکاسی ، تکسچرها و حاشیه ها تنها نمونه هایی از این کتابخانه عظیم می باشند.
– ترکیب افکت ها : افکت ها می توانند با کشیدن روی یکدیگر، با هم ترکیب شوند. این ویژگی به عکاسان برای کشف خلاقیت هایشان کمک می کند تا بتوانند ظاهری بسیار ابتکاری از عکس ایجاد کنند. این ترکیب ها می توانند به صورت پیش تنظیمات برای استفاده در آینده، ذخیره شوند.

– پیش نمایش به صورت زنده و تمام صفحه : عکاسان می توانند افکت ها و تاثیر آنها روی عکس را به صورت تمام صفحه و زنده مشاهده کنند و بهترین افکت را انتخاب کنند. قابلیت پیش نمایش در مورد ترکیب افکت ها بسیار کابردی و مفید می باشد.
– Blending Option : این گزینه ها برای عکاسانی که می خواهند روی افکت های عکس و اینکه هر افکت در کجای هر عکس اعمال می شود،کنترل بیشتری داشته باشند، ساخته شده است.
– ابزار ساخت ماسک : این ابزار محبوب ساخت ماسک برای عکاسانی که می خواهند کتترل کاملی روی چگونگی و مکان یک افکت روی عکس داشته باشند ، بسیار مناسب است و راهی خلاقانه و ساده برای مشاهده جلوه های بصری و ترکیب آنها می باشد.
– کنترل های دستی در روش انتخاب افکت ها و ترکیب آنها روی عکس
– قابلیت استفاده به عنوان پلاگین برای نرم افزارهای Photoshop و Photoshop Elements و همچین قابلیت اجرا به صورت مستقل.

تغییرات نسخه جدید نرم افزار :
– اضافه شدت فیلترهای قابل تنظیم شدن و بهبود برخی از آنها.
– بهبود در پیش تنظیمات قابل برنامه ریزی.
– افکت های نامحدود با انعطاف پذیری بالا.
– پیش نمایش زنده افکت گذاری تصاویر.
– بهبود در تنظیمات ابزار انتخاب محلی از تصویر.
– گالری داخلی دسته بندی شده افکت ها و تصاویر.
و…



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید