ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود KeyProwler Pro 6.7.7 – نرم افزار جاسوسی و کنترل فعالیت های کامپیوتر

KeyProwler نرم افزاریست که امکان ذخیره و کنترل تمامی اتفاقات کامپیوتر شما را داشته و تمامی آنها را به صورت روزانه برای شما ایمیل می کند. از جمله این اتفاقات می توان به استفاده از نرم افزارهای مختلف ، اطلاعات زمانی، اطلاعات Clipboard و عکس هایی از فعالیت های کامپیوتر نام برد. KeyProwler واقعا یک Keylogger کامل می باشد که هر گونه گفتگو و چت را و همینطور تمامی وب سایت ها را به صورت خودکار بررسی می کند و با وجود تمامی این امکانات، کنترل کردن آن نسبت به تمامی نرم افزارهای هم خانواده خود بسیار ساده تر است. دیگر نرم افزارهای جاسوسی به شما امکان عکس برداری از تمامی اتفاقات و تمامی کلیک ها را نمی دهند. هر فشار کلیدها برای چت کردن، ایمیل دادن و شبکه های اجتماعی ، توسط این نرم افزار ثبت می شود که این سایت ها و نرم افزارها شامل Myspace, Facebook, Hotmail, Yahoo Messenger, MSN Messenger, AIM و دیگر وبسایت ها می باشند.
KeyProwler را برعکس دیگر نرم افزارهای جاسوسی، نمی توان از راه معمول ، یعنی بخش Add/Remove Program حذف کرد. بدین ترتیب کودکان شما ، کارمندان و … ، نمی توانند آن را به سادگی حذف کنند. می توان گفت KeyProwler بهترین نرم افزار برای بازرسی و محافظت از خانواده می باشد. نسخه کامل این نرم افزار بسیار قدرمند و کاملا تضمین شده است.

KeyProwler

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به بررسی فعالیت های تنها یک کاربر با ارایه مشخصات و زمینه فعالیت هایش ، بپردازید.

تنها با یک کلیک می توانید وارد نرم افزار شده و به آن دسترسی داشته باشید، KeyProwler نرم افزاری مناسب برای کاربران مبتدی می باشد و برای متخصصان IT ، بهترین نرم افزار برای نشان دادن قدرت مسیر یابی است.
این نرم افزار روی سیستم عامل های Windows 7, Vista, XP و دیگر سیستم عامل های محبوب به جز مکینتاش، به خوبی کار می کند.

وبسایت سازنده : keyprowler.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید