ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود BDLot Blu-ray Ripper v3.4.0 – نرم افزار شکستن قفل بلوری و تهیه کپی از آنها

https://p30world.com/p30images/2/1390/20.10/blu-ray-box.jpgBDlot Blu-ray Ripper نرم افزاری برای شکستن قفل دیسک های سطح حرفه ای Blu-ray و یک ابزار کپی برداری برای کاربران می باشد تا بتوانند از دیسک های بلو – ری خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این نرم افزار می تواند با سرعت بالا تمام کدهای امنیتی دیسک های Blu-Ray را حذف کرده و کل محتوای دیسک را در یک فایل ویدئویی M2TS یا یک پوشه بلو – ری استخراج کند. این فایل های ایجاد شده قابل اجرا روی مدیاپلیر ویندوز 7 و نرم افزار VLC می باشند. جدیدترین روش های کد گذاری امنیتی مانند AACS MKB v26 ، BD+ copy ، Rom Mark و … به راحتی توسط این نرم افزار شکسته می شوند.تمام این تکنولوژی های پیچیده در 3 مرحله ساده انجام خواهند شد.
BDlot Blu-ray Ripper می تواند برای کپی دیسک های بلو – ری تا حجم 50 گیگابایت روی هارد دیسک کامپیوتر کاربرد داشته باشد تا دیگر اطلاعات خود را از طریق صدمه دیدن فیزیکی دیسک از دست ندهید. بعد از حدود 25 دقیقه ،شما از تمامی موانع امنیتی رد خواهید شد و خروجی ویدئو در فرمت M2TS خواهید داشت.
با استفاده از تکنولوژی های حرفه ای CPU ، خواندن Cache دیسک بلو – ری و پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای ، BDLot Blu-ray Ripper می تواند با سرعت بسیار بالا لایه امنیتی دیسک های بلو – ری را بشکند. همانطور که گفته شد این روند معمولا حدود 25 دقیقه به طول می انجامد.

BDLot Blu-ray Ripper از سیستم های صوتی DTS/E-AC3 و MLP/TrueHD پشتیبانی کرده و افکت اصلی ویدئو را در ویدئوی نهایی حفظ می کند. بدین ترتیب شما در ویدئوی نهایی به کیفیت صوت و تصویر اصلی فیلم خواهید رسید. این نرم افزار دارای دو روش کپی برداری می باشد. اولی روش Title Mode Copy است که با انتخاب عنوان مورد نظر ، عملیات کپی برداری آغاز می شود. و روش دوم Full Disc backup است که کل محتوای فیلم را استخراج خواهد کرد.



شما هم نظر خود را ارسال کنید