ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود OnOne PhotoTune 3.0.7 – نرم افزار تصحیح و بهینه سازی رنگ در عکس های دیجیتالی

شما با استفاده از نرم افزار OnOne PhotoTune می توانید تنها در چند مرحله ساده اقدام به تصحیح کیفیت و تندی رنگ کرده و کیفیت عکس را به صورت چشمگیری افزایش دهید. یکی از فواید OnOne PhotoTune این است که برای استفاده از آن دیگر نیازی به مهارت در زمینه های Levels و Curves در فتوشاپ نخواهید داشت. تصحیح دقیق رنگ پوست برای عکس های پرتره توسط ابزار Skintunes در این نرم افزار ممکن خواهد بود. اگر شما بخواهید می توانید 2 عکس اولیه و نهایی را در کنار یکدیگر قرار داده و با هم مقایسه کنید و بهترین رنگ و تنظیمات را بدین وسیله انتخاب کنید. علاوه بر تمامی این امکانات OnOne PhotoTune قابلیت منحصر به فردی در افزایش کیفیت عکس و تندی رنگ آن دارد. اگر شما یک عکاس هستید می توانید رنگ پوست را در تصاویر خود با کلیک بر روی بخش های مختلف آن بهینه سازی کنید. با استفاده از این روش مطمئن خواهید بود که به بهترین کیفیت ممکن دست خواهید یافت. کاربران حرفه ای می توانند به تمامی کنترل های رنگ ، تندی رنگ و درجه تيرگى و سايه دار بودن رنگ دسترسی داشته باشند و در آنها تغییراتی اعمال کنند. شما بهترین کیفیت در کوتاه ترین روش ممکن را با استفاده از OnOne PhotoTune در اختیار خواهید داشت.

ایجاد بهترین رنگ برای تصویر دیگر آنقدر که فکر می کنید سخت نخواهد بود. با داشتن 2 عکس اولیه و نهایی در کنار هم می توانید مناسب ترین تنظیمات رنگ را انتخاب کنید و بهترین کیفیت عکس را در اختیار داشته باشید. به جرات می توان گفت بالاترین کیفیت عکس های پرتره را با استفاده OnOne PhotoTune بدست خواهید آورد. قابلیت استفاده به عنوان یک نرم افزار مجزا و همچنین کارکرد به عنوان یک پلاگین برای فتوشاپ ، باعث محبوبیت این نرم افزار در بین کاربران شده است.

شما هم نظر خود را ارسال کنید