ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Pdf995 Printer Driver 21.0 – نرم افزار ایجاد فایل های PDF از طریق فرمان پرینت

دانلود Pdf995 Printer Driver

Pdf995Suite ترکیبی از 3 نرم افزار Pdf995 ، PdfEdit995 و Signature995 می باشد که مجموعه ای حرفه ای برای انتشار اسناد PDF است. شما با استفاده از این نرم افزارها می توانید اسناد با کیفیت حرفه ای در فرمت فایل PDF را به راحتی تولید کنید. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا طراحی شده تا تنها با دستور Print بتوانید از طریق هر نرم افزاری اقدام به تهیه فایل PDF کنید. اسناد PDF را می توانید در هر کامپیوتری بدون کوچکترین تغییر در فونت و تصاویر با استفاده از یک نرم افزار اجرای فایل های PDF ، مشاهده کنید. با استفاده از این مجموعه قادر خواهید بود تا با انتخاب پرینتر PDF995 از هر دیالوگ پرینت ، هر نوع سندی را به فایل PDF تبدیل کرده و تنها کافیست نام فایلی که می خواهد بسازید را وارد کنید تا PDF ساخته شده ، به صورت خودکار در نرم افزار Acrobat (در صورت تقاضای شما) اجرا شود.
برای ویرایش و تنظیمات مختلف فایل های PDF می توانید از نرم افزار pdfEdit995 استفاده کنید. این نرم افزار دارای ابزار قدرتمندی برای خاموش کردن اجرای خودکار ، پیش نمایش و ایمیل کردن اسناد ، وارد کردن بوکمارک ، اضافه کردن لینک ، ترکیب فایل ها ، تغییر جهت سند ، اضافه کردن استامپ ، تنظیم رزولوشن عکس ، خلاصه کردن اسناد ، اجرای پرینت دسته ای از نرم افزار Microsoft Office و انتخاب چندین نوع روش اسم گذاری فایل ها در دیالوگ Pdf995 می باشد. همچنین امکان اضافه کردن امضای دیجیتال روی اسناد شما نیز می تواند از طریق نرم افزار Signature995 امکان پذیر باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های پنهان سازی مایکروسافت ، امکان رمز گذاری 128bit DES را برای شما فراهم کرده که دارای امنیتی در سطح بالا برای تمامی ارتباطات اینترنتی شامل تراکنش اسناد و تجارت می باشد. Signature995 از تکنولوژی های گواهینامه دیحیتال مایکروسافت در این راه استفاده می کند و شما می توانید از آن برای محدود کردن پرینت ، ویرایش و کپی متن و عکس اسناد PDF استفاده کنید.

دانلود Pdf995 Printer Driver :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید