ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PDF Creator Plus 5.0.0.8 – نرم افزار ایجاد فایل های پی دی اف

PDF Creator محصول شرکت PEERNET می باشد که راهی ساده برای ساخت اسناد PDF را برایتان مهیا می کند. این نرم افزار امکان مشاهده ، ترکیب و ساخت اسناد PDF را برای شما فراهم می کند. ساخت فایل های PDF تا کنون به این اندازه ساده نبوده است. این نرم افزار یک پرینتر مجازی را با نرم افزار پیش نمایشی که سند پرینت شده را قبل از ساخته شدن نمایش می دهد ، ترکیب و یک ابزار کاملا کاربردی را ایجاد کرده است. از طریق نرم افزار پیش نمایش شما می توانید فایل PDF را از یک سند منفرد بسازید یا پیش نمایش را باز گذاشته و عملیات پرینت را برای ساخت PDF از چندین سند ادامه دهید.

افزونه Microsft Word روی نسخه جدید PDF Creator اضافه شده است تا شما بتوانید از اسناد Word به همراه سرفصل ها ، رئوس مطالب و Hyperlink ها تنها با استفاده از گزینه Save As یک PDF کامل بسازید. در پنجره پیش نمایش یک ابزار ابتکاری وجود دارد که شما می توانید توسط آن سرفصل های جدید را بسازید یا سرفصل ها ، Hyperlink ها و Bookmark ها را ویرایش کنید.
پنجره پیش نمایش چیزی بیشتر از یک پنجره ساده می باشد زیرا دارای امکاناتی مانند مرتب سازی دوباره ، اضافه کردن ، کپی یا حذف صفحات قبل از ساخت PDF می باشد. این ابزار قدرتمند می تواند برای اضافه کردن یادداشت ها و گرافیک در نواحی خاصی از سند استفاده شود.
شما می توانید صفحات پرینت شده شده را به صورت یک پروژه نیز ذخیره کنید تا در صورت لزوم تغییرات بعدی را روی آن ایجاد کنید. در نهایت توسط PDF Creator قادر خواهید بود تا عکس های TIFF، JPEG و BMP را نیز بسازید.
ویژگی های نرم افزار Pdf Creator :
– ترکیب چند سند.
– حفظ لینک ها و اطلاعات رئوس مطالب در مورد اسناد Word.
– سازگار با تمامی ویندوزها.
– ابزار قدرتمند ویرایشی.
– ترکیب و مرتب سازی دوباره صفحات.
– فشرده سازی تصاویر بنا به خواست شما.
– بازبینی PDF با استفاده از ذخیره پروژه ها.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید