ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Anti-Trojan Elite v5.5.7 – نرم افزار قدرتمند ضد تروجان

Anti Trojan Elite نرم افزاری برای پاک سازی کامپیوتر از فایل های مخرب و خطرناک مانند تروجان ها ، KeyLogger ها و غیره می باشد. این نرم افزار نه تنها تمامی درایوهای هارد دیسک شما را اسکن می کند (شامل فایل های فشرده شده Zip و Cab ) بلکه به پردازش های در حال اجرا نیز توجه خاصی دارد. همچنین با استفاده از آن می توانید پردازش های شبکه را با تصمیم گیری در مورد پردازش های نامطلوب ، مدیریت کنید.
Anti Trojan Elite یک نرم افزار قدرتمند برای حذف بدافزارها می باشد که می تواند آنها را از روی دیسک و حافظه سیستم تشخیص داده و از بین ببرد. دیوار آتشین قدرتمندی توسط این نرم افزار برای کاربر ایجاد می شود که اجازه اجرای تروجان ها و Keylogger ها را نداده و آنها را قبل از اجرا پاک سازی می کند. این نرم افزار می تواند بیش از 22000 تروجان ، کرم اینترنتی و KeyLogger را تشخیص دهد و هر روزه با آپدیت های منظم و به روز شدن اطلاعات پایگاه داده هایش بر این تعداد افزوده خواهد شد.
علاوه بر اینها شما می توانید فایل های مشکوک را از سیستم خود حذف کنید ، مرورگر اینترنت اکسپلورر را تعمیر و حتی ویندوز را نیز بهینه سازی کنید . همچنین ابزار قدرتمند Anti Trojan Elite جلوی تمامی اتصالات TCP و پردازش های مشکوک را می گیرد. تصحیح خطاهای رجیستری که در اثر فعالیت نرم افزارهای خطرآفرین ایجاد شده اند از دیگر امکانات آن می باشد.

از ویژگی های نرم افزار Anti Trojan Elite می توان به موارد زیر اشاره کرد :
– اسکن کارت حافظه و هارد دیسک سیستم.
– مسیریابی نرم افزارهای خطرآفرین با سرعت بالا.
– پشتیبانی از فایل های فشرده مانند RAR ، ZIP و CAB.
– تهیه نسخه پشتیبان قبل از حذف فایل ها.
– مدیریت شبکه و نمایش وضعیت و پردازش های TCP/UCP.
– بازیابی رجیستری ویندوز و اینترنت اکسپلورر.
– آپدیت های آنلاین و منظم به صورت خودکار.
– نمایش وضعیت رجیستری.



شما هم نظر خود را ارسال کنید