ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Odin HDD Encryption 6.6.6 نرم افزار رمز نگاری هارد دیسک و پارتیشن ها

Odin HDD Encryption نرم افزاری قدرتمند برای قرار دادن رمز عبور روی درایوهای هارد دیسک می باشد که از طریق رمز گذاری روی دیسک سخت فیزیکی و مجازی (VHD) ، فایل های فلش USB و دستگاه های قابل حمل ، امنیت آنها را افزایش می دهد. این برنامه می تواند یک بخش یا تمام قسمت های هارد دیسک شما را در بخشی ایمن قرار دهد و همچنین می تواند دیسک های مجازی رمز گذاری شده را از طریق یک فایل و اجرای آن به عنوان یک دیسک واقعی ، بسازد. بدین طریق هیچ کس غیر از شما نمی تواند به آن بخش دسترسی داشته باشد.همه شرکت ها اعم از شرکت های تجاری کوچک تا کمپانی های بزرگ می توانند با استفاده از Odin HDD Encryption نقشه های تجاری ، لیست کاربران ، ویژگی های خاص محصولات ، یادداشت های شرکتی، اطلاعات مهم و غیره را در امنیت کامل قرار دهند. از ویژگی های مهم نرم افزار Odin HDD Encryption اجرای ساده و جلوگیری از ورود ویروس به فایل محافظت شده می باشد.


ویژگی های نرم افزار Odin HDD Encryption :
– رمز گذاری روی کل هارد دیسک ، پارتیشن ، VHD یا USB : رمز گذاری روی کل یا بخش خاصی از هارد دیسک ، پارتیشن و هارد مجازی باعث افزایش امنیت اطلاعات شما می شود. همینطور این نرم افزار می تواند در صورت تمایل شما به صورت اتوماتیک وقتی USB به سیستم نصب شد ، تقاضای تصدیق کاربر را داشته باشد. همینطور وقتی دیسک USB از کامپیوتر جدا می شود تمامی اطلاعات آن به سرعت از دسترس افراد غیر مجاز خارج می شود.
– اجرای ساده و محافظت از اطلاعات در برابر ورود ویروس ها : Odin HDD Encryption به قدری ساده طراحی شده که نیازی به آموزش برای استفاده ندارد. رمز گذاری روی هارد دیسک کاملا ساده و شفاف بوده و نیازی به تجربه بالای کاربرنیست .همچنین محافظت از اطلاعات در برابر آلودگی ویروسی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.
– افزایش امنیت ، کاهش ریسک : با پروسه رمز گذاری به روش on the fly روی دیسک ها سرعت کار نرم افزار را به طور چشم گیری افزایش خواهد داد. این نسخه از نرم افزار هوشمندتر و ایمن تر نسبت به نسخه قبلی خود می باشد.
– رمز گذاری روی پارتیشن دیسک سخت : رمز گذاری روی هارد دیسک نیز به خوبی این نرم افزار صورت می گیرد.
– سازگار با هر نوع دستگاه ذخیره سازی مانند هارد دیسک و دیسک های قابل حمل مانند Floppy, Zip, Jazz, Sygate, CD-Rom, DVD Drives و مدیریت بیش از 16 ترابایت اطلاعات

شما هم نظر خود را ارسال کنید