ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود DVDFab Passkey 9.1.0.8 – نرم افزار شکستن قفل DVD و Blu-ray

نرم افزار DVDFab Passkey یک درایو برای ویندوز می باشد که برای برداشتن قفل های محافظتی دیسک های DVD و Blu-ray رمزگذاری شده کاربرد دارد. این نرم افزار تمامی محدودیت های شناخته شده که روی دیسک های DVD و Blu-ray قرار می گیرند و همچنین کدهای منطقه ای را تنها در چند ثانیه حذف می کند تا شما بتوانید آنها را بدون محدودیت تماشا کنید. DVDFab Passkey همچنین امکان Rip کردن DVD ها و Blu-ray ها را روی هارد دیسک نیز به شما می دهد.
امکانات اصلی نرم افزار DVDFab Passkey v8.0.7.5 : – برداشتن محدودیت های هر نوع DVD و Blu-ray: این نرم افزار به کاربران برای رمزگشایی تمامی قفل های امنیتی DVD ها و Blu-ray ها کمک می کند. از نمونه این قفل ها می توان به این موارد اشاره کرد : CSS, CPRM, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard, FluxDVD, CORE X2.
– مشاهده آزادنه DVD ها و Blu-ray ها بدون محدودیت: بعد از حذف کدهای منطقه ای و رمزهای محافظت از کپی DVD و Blu-ray می توانید آنها را روی نرم افزارهای مختلف به راحتی اجرا کنید.
– کارکرد با محدوده وسیعی از نرم افزارهای کپی ، رایت و… شامل DVDFab DVD Copy / DVDFab DVD Ripper / PowerDVD 7/8/9/10 / TotalMedia theatra 3 / WinDVD 8/9/2010 / Roxio 2010 / ImgBurn (Read Mode) / CloneDVD / 1 Click DVD Copy Pro / Nero Recode / AVS Copy / DVD neXt COPY V3/4 / DVD Shrink / DVDSubEdit / VLC / Roxio Creator 9 / DVDRanger / XBMC Dharma Beta 2.

– Rip کردن DVD و Blu-ray روی هارد دیسک: DVDFab Passkey می تواند هر نوع DVD و Blu-ray را به صورت پوشه DVD یا فایل های ایمیج روی هارد دیسک کامپیوتر شما ذخیره کند. شما می توانید یک فایل Rip شده بدون محدودیت و رمز را انتخاب کنید یا روشی را برای Rip برگزینید تا تمامی محدودیت ها همچنان روی پوشه DVD و ایمیج باقی بمانند.
– آپدیت منظم و همیشگی نرم افزار و اعمال آخرین تغییرات و اضافه شدن امکانات جدید به آن.
– تغییر نحوه اجرای DVD ، حذف PGC های مزاحم از فیلم خروجی و…
– سازگار با ویندوزهای 7، Vista و XP نسخه های 32bit و 64bit.

دانلود DVDFab Passkey :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید