ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TrustPort USB Antivirus 2013 13.0.0.5060 Final آنتی ویروس فلش مموری و حافظه های همراه

trustport usb antivirus راه حلی مناسب برای امنیت انتقال اطلاعات بین حافظه های قابل حمل مانند دیسک های فلش یا کارت های حافظه می باشد. این نرم افزار از کپی کدهای مخرب درون این دستگاه ها جلوگیری کرده و با این کار امنیت سایر کامپیوترها را در برابر انواع ویروس حفظ می کند. قابلیت های رمزگذاری فایل ها در برابر دسترسی های غیر مجاز و حذف دائمی و غیر قابل بازگشت فایل ها نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
امکانات نرم افزار trustport usb antivirus :
– آنتی ویروس : درست زمانی که یک دستگاه حافظه به کامپیوتر متصل می شود، قابلیت های امنیتی trustport usb antivirus فعال می شوند. این قابلیت از ذخیره شدن کدهای خطرناک روی دستگاه جلوگیری می کند. بدین ترتیب دیگر نگران استفاده از یک کامپیوتر نا امن که امکان آلوده کرده فلش دیسک USB یا کارت حافظه در آن وجود دارد، نخواهید بود.
– اسکن بنا به درخواست شما : شما می توانید بنا بر نیازهای خود ، کامپیوتر را اسکن کنید. بدین ترتیب تمامی کدهای مخرب پیدا شده، فایل های مربوطه وارد بخش قرنطینه و یا به درخواست شما حذف می شوند.

trustport usb antivirus

– امنیت کامل : بین زمان ساخت یک کد مخرب جدید تا دسته بندی آن در پایگاه داده های نرم افزار ، زمانی حیاتی به شمار می رود که کامپیوتر شما در خطر خواهد بود. خوشبختانه trustport usb antivirus می تواند ویروس هایی که در پایگاه داده هایش وجود ندارند را نیز، بر اساس رفتار و ساختارشان شناسایی کند.
– رمزگذاری اطلاعات برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز به فایل های حساس موجود در فلش دیسک USB یا کارت حافظه از دیگر امکانات نرم افزار است. ساخت و استخراج فایل ها از آرشیو، وارد کردن و حذف کردن آنها همگی توسط رابط کاربری ساده نرم افزار در دسترس شما خواهند بود.
– قابلیت حذف کردن همیشگی و غیر قابل بازگشت فایل های مهم که دیگر نیازی به آنها نیست. شما می توانید از 8 سطح امنیت برای پاک کردن فایل ها استفاده کنید.
نرم افزار روی هارد درایو کامپیوتر نصب نمی شود و باید آن را روی یک حافظه مجزا نصب کنید. این حافظه مجزا می تواند یک کارت حافظه یا یک فلش USB باشد.

وبسایت سازنده : trustport.com


3 دیدگاه برای نوشته “دانلود TrustPort USB Antivirus 2013 13.0.0.5060 Final آنتی ویروس فلش مموری و حافظه های همراه” ارسال شده است

  1. میکاییل says:

    دانلودش هنوز نکردم اما به نظر خوب میاد ولی یه سوال چرا حجمش نسبت به نمونه های دیگه زیادتره؟

  2. محمد says:

    تراست عالیه نسخه هاش از هر نظر خوبه . من خودم انواع انتی ویروس کار کردم و بجرعت میگم هیچی کم نداره ازشون و کاملا بصرفه از نظر قیمت .

شما هم نظر خود را ارسال کنید