ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Easy HDTV v1.5.5 ابزاری برای مشاهده کانال های تلویزیونی با استفاده از TV Card

امروزه با استفاده از کارت های TV که بر روی سخت افزار سیستم ها نصب می شوند به راحتی می توان اقدام به مشاهده کانال های تلویزیونی از از طریق کامپیوتر نمود. تنها کافیست تا با اتصال آنتن به کارت TV و تنظیمات برنامه کارت اقدام به دریافت تصاویر نمود. معمولا به همراه هر کارت TV  یک Cd که شامل نرم افزارهای مربوطه به کارت می باشد ، قرار دارد. این نرم افزارهای معمولا تنها دارای توانایی تنظیمات کانال تلویزیونی و موج های رادیویی می باشند و در بعضی از آنها نیز می توان قابلیت هایی نظیر ضبط تصاویر تلویزیونی و عکس برداری را نیز مشاهده نمود. شرکت های نرم افزاری به منظور استفاده بهینه از کارت های TV اقدام به ساخت نرم افزارهایی نموده اند که به کمک آن می توان از ابزار و امکانات بیشتری در جهت استفاده از این دستگاه ها در اختیار داشت.

در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که از امکانات گسترده ای در این زمینه برخوردار می باشد.

 

Easy HDTV نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن و با استفاده از کارت های سخت افزاری TV می توانند اقدام به مشاهده و ضبط تصاویر تلویزیونی نمایند. این نرم افزار که توسط شرکت Enigma Industries طراحی و ساخته شده است امکاناتی نظیر دریافت تصاویر تلویزیونی و همچنین قابلیت اتصال دستگاههای reciver به سیستم موجود می باشد. همچنین می توان در این برنامه تصاویر دریافتی را با فرمت های مورد نظر ذخیره سازی نمود.



شما هم نظر خود را ارسال کنید