ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Web Site Express v2.6.3.035

امروزه نرم افزارهای کمکی بسیاری را می توان مشاهده نمود که به وسیله آن ها کاربران قادر خواهند بود تا بسیاری از نیازهای خود را به شیوه های آسان تری برطرف نمایند. نرم افزارهای کمکی در زمینه های مختلف که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مختص به خود می باشند. در میان این نرم افزارهای کمکی ابزارها و برنامه هایی که به منظور استفاده در اینترنت می باشند دارای طرفداران ویژه ای هستند زیرا کاربران اینترنت همیشه به دنبال روش ها و شیوه هایی می باشند که با سرعت بیشتری امور مربوطه را به انجام رسانند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا خواهید شد.

 

Web Site Express نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا برای وب سایت ها و آدرس ها وبتان و همچنین ایمیل های خود کلید های میانبری را تعریف کنید تا با فشردن آن ها مرورگر شما به صورت خودکار آدرس مورد نظر را برایتان بارگزاری نماید. با این ابزار دیگر نیازی نیست تا شما آدرس هایی که هر روزه و یا چندین بار در روز به آن ها سر میزنید را در مرورگر تایپ نموده و یا حتی برای بازکردن آن ها در منوی bookmark ها به دنبال آن ها بگردید ! با این برنامه تنها با فشردن کلید های میانبری که در برنامه برای آدرس مورد نظر تعریف کرده اید به وب سایت یا ایمیل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه محصولی از شرکت High-Quality Software می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید