ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

پاکسازی رجیستری توسط RegGenie v3.0.0.0

رجیستری ویندوز قسمتی که از آن به عنوان قلب ویندوز یاد می کنند. تمامی نرم افزار ها و برنامه های سیستم و تمامی اعمال کاربران ، همه و همه توسط رجیستری ویندوز کنترل مقداردهی می شوند. به عنوان مثال شما با نصب یک نرم افزار در ویندوز تعداد زیادی از کلید ها و مقادیر مربوط به آن نرم افزار را در رجیستری ایجاد می کنید. البته تمامی این کلید ها به صورت خودکار توسط Installer ها انجام می شود. این مقادیر به اجرای نرم افزارها کمک می کند. به عنوان مثال بعد از اجرای یک برنامه شما تنظیماتی را انجام می دهید و آن را ذخیره سازی می کنید و از آن پس بعد از اجرای نرم افزار دیگر نیاز به تنظیمات مجدد نیست . این تنظیمات شما به صورت مقدارهای مختلف در رجیستری به شکل کلید های مختلف قرار دارد که نرم افزار با خواندن مسیر این کلید ها تنظیمات را بارگذاری کرده و برای شما نمایش می دهد. تمامی نرم افزارهای سیستم برای قسمت های مختلف خود دارای چنین کاربردهایی در رجیستری می باشند. بعد از گذشت چندین ماه از نصب ویندوز و نصب و حذف برنامه های متعدد بر روی سیستم کلید های زیادی در رجیستری ساخته می شود که تعدادی از آن ها حتی بعد از حذف نرم افزارها نیز در رجیستری باقی می ماند و افزایش تعداد این کلید ها موجب کاهش سرعت سیستم خواهد شد. نرم افزارهای زیادی برای رفع چنین مشکلاتی ساخته شده است.

در این مطلب با یکی از نرم افزارها آشنا خواهیم شد.

 

RegGenie نام نرم افزاری می باشد که به منظور پاکسازی رجیستری ویندوز و بهینه سازی قسمت های مختلف آن طراحی شده است. به کمک این نرم افزار می توان قلب ویندوز را از کلید های اضافی که از نرم افزارهای حذف شده باقی مانده اند نجات داد و همین امر موجب بروز افزایش سرعت ویندوز و کارایی بیشتر آن خواهد شد. این نرم افزار محصولی از شرکت  Genie Soft می باشد .

 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

– جستجو در رجیستری و یافتن کلید های بدون استفاده و مقدارهایی که دارای مسیر غلط می باشند.

– ترمیم کلید های قابل تعمیر و یا حذف آنها

– قابلیت تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری ویندوز



شما هم نظر خود را ارسال کنید