ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PC Tools Registry Mechanic v11.1.0.188 – قدرتمند ترین نرم افزار بهینه سازی رجیستری

Registry Mechanic نرم افزاری حرفه ای برای پاک سازی رجیستری ویندوز می باشد که عملیات پاک سازی ، تعمیر و بهینه سازی رجیستری ویندوز شما را تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده انجام می دهد. مشکلات رجیستری ویندوز به کرش سیستم ، کاهش سرعت آن و پیغام های خطا می انجامد که با استفاده منظم از نرم افزار Registry Mechanic و تعمیر خطاهای رجیستری می توانید ویندوزی پایدارتر و سریعتر را بدون هزینه های زیاد برای ارتقای سیستم در اختیار داشته باشید. این نرم افزار تنها در چند مرحله ساده تمامی خطاها را از کل رجیستری شما شناسایی کرده و سپس شما می توانید به صورت انتخابی تعدادی از آنها ، یا به صورت خودکار تمامی آنها را برطرف کنید.
ویژگی های نرم افزارPC Tools Registry Mechanic :
تعمیر ورودی های نامعتبر : ورودی های نامعتبر از علت های مهم کرش سیستم می باشند. میانبرها و ورودی های نامعتبر از حذف اشتباه و نا کامل نرم افزارها ، درایورهای از کار افتاده یا فایل های حذف شده ناشی می شوند که روی سرعت سیستم اثر بدی می گذارند ، Registry Mechanic می تواند تمامی آنها را به سرعت برطرف کند.
افزایش کارآیی سیستم عامل و پایداری آن بوسیله حذف منابع نامعتبر در رجیستری ویندوز.
اسکن درایوهای هارد دیسک برای حذف میانبرهای نامعتبر و نادرست.
نتایج اسکن به صورت کامل برای انتخاب شما به نمایش گذاشته خواهد شد.
ساخت نسخه پشتیبان به صورت خودکار از رجیستری ویندوز قبل از تعمیر آن تا در مواقع لزوم آن را بازیابی کنید.

CloneCD

ابزار کمکی ویرایش رجیستری برای حذف خطاهای آن.
فشرده سازی رجیستری ویندوز برای بهینه سازی کارآیی سیستم.
بهینه سازی کل سیستم تنها با یک کلیک که علاوه بر امکانات اولیه شامل ابزار یکپارچه سازی فایل های Boot و رده بندی آیتم های منوی Start ویندوز می باشد.
قابلیت اجرای اسکن خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز برای بهینه سازی مداوم سیستم که در پس زمینه و بدون تداخل در عملیات دیگر انجام خواهد شد.
از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به ساخت لیست Ignore برای جلوگیری از آیتم های خاصی که نمی خواهید در اسکن های بعدی تشخیص داده شوند و ساخت جدول اطلاعات از آیتم های جستجو شده و منابع حافظه ی سیستم شما اشاره کرد.

وبسایت سازنده : pctools.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید