ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

بهینه سازی حافظه توسط Memory Improve Professional v5.2.2.750

حافظه اصلی نام قسمتی از سیستم های کامپیوتری می باشد که با نام Ram و یا Memory از لحاظ سخت افزاری شناخته می شود. حافظه اصلی مهمترین بخش در یک کامپیوتر می باشد زیرا تمامی نرم افزارهای در حال اجرا و برنامه هایی که قصد کار با آنها را داریم در این قسمت بارگذاری می شوند. اشغال بیش از اندازه فضای حافظه اصلی موجب می شود تا سرعت کار با سیستم بسیاری پایین آید و کاربران به راحتی قادر نباشند تا امور مورد نیاز خود را انجام دهند. بسیاری از کاربران امروزه در هنگام کار با سیستم ها با این مشکلات مواجه هستند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به بهینه سازی حافظه اصلی خواهید بود.

 

Memory Improve Professional  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا به امور مربوط به حافظه رسیدگی نمایند. این نرم افزار با بهینه سازی قسمت های مختلف حافظه اصلی و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار میدهد توانایی سیستم و سرعت کارکرد با نرم افزارهای مختل را تا میزان زیادی افزایش می دهد و بر کارایی سیستم می افزاید. به کمک این نرم افزار کاربران دیگر نگران کاهش سرعت سیستم خود نخواهند بود. این نرم افزار محصولی از شرکت Memory Solution Studio  می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– بهینه سازی حافظه اصلی

– نمایش لیست پروسه های در حال اجرا



شما هم نظر خود را ارسال کنید