ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AV Voice Changer Software Diamond v7.0.50 Retail – نرم افزار تغییر صدا

Voice Changer Software Diamond نرم افزاری جالب و کارآمد برای دستکاری و تغییر صدای افراد برای ارتباطات آنلاین و نرم افزارهای مختلف می باشد. این نرم افزار می تواند صدا را به شکل های مختلف تغییر دهد تا شما از آنها برای مقاصد مختلف مانند کلیپ های صوتی و ویدئویی ، پرزنتیشن ها ، پیام های صوتی ، روایت داستان ، ایمیل های صوتی ، کارت تبریک های صوتی و… استفاده کنید.
امکانات نرم افزار AV Voice Changer Software Diamond v7.0.50 :
– کیفیت خروجی بالای صدا: با تغییراتی که در طنین و گام صدا انجام می دهید می توانید صداهای مختلف را تهیه کرده و آنها را با کیفیت بالا ذخیره کنید.
– بهینه شده برای بازی های کامپیوتری آنلاین: با تبدیل حالت Full Mode به Game Mode برای استفاده کم از پهنای باید و CPU می توانید به کارآیی بالایی از نرم افزار دسترسی داشته باشید. این قابلیت مخصوصا برای بازی های آنلاین کاربرد دارد.
– وجود صدها پیش تنظیمات صوتی با امکان انتخاب تنها با یک کلیک و همچنین امکان ذخیره پیش تنظیمات ساخته شده برای استفاده در آینده.
– سازگار با نرم افزارهای تحت اینترنت ، بسیاری از نرم افزارهای چت صوتی ، نرم افزارهای پیام رسان ، نرم افزارهای VoIP و بازی های آنلاین.
– الگوریتم های بهتر و قدرتمندتر تغییر صدا شامل Hooking و Virtual Audio Driver.
– وجود پیش تنظیمات صداهای جالب مانند صداهای بامزه ، صداهای عاشقانه ، صداهای ترسناک و… برای موقعیت های مختلف.
– 50 افکت صوتی ، 70 افکت پس زمینه ، 54 صدا غیر انسانی و…

AV Voice Changer Software Diamond

– تغییر شکل دهنده دسته ای فایل ها: اجرای سریع تغییر صدای چندین فایل و تبدیل فرمت فایل ها در یک لیست از پیش انتخاب شده فایل ها.
– رابط کاربری ساده و ابتکاری: رابط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده و استفاده از آن با به همراه داشتن نکات و راهنمایی های مختلف ، بسیار ساده می باشد.
– پشتیبانی کامل از ویندوزهای 7 (نسخه های 32bit و 64bit ) ، ویندوز 8 (32bit) ، ویندوز XP ( نسخه های 32bit و 64bit) و ویندوز Vista ( نسخه های 32bit و 64bit).

وبسایت سازنده : mymusictools.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید