ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

2nd Speech Center v4.00.10.822 ابزاری برای تبدیل متن به گفتار

امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که با استفاده از تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی نیازهای مختلفی از کاربران را رفع می کنند که شاید در چند سال پیش نیز وجود چنین برنامه هایی غیر ممکن به نظر می رسید. این نرم افزارها قادر به انجام امور مختلفی می باشند که این امور بسته به توان نرم افزار کاهش و افزایش می یابد. به عنوان مثال نرم افزارهایی که قادرند تا متنی را از درون یک عکس تشخیص داده و آن ها را در قالب یک سند متنی به کاربران تحویل دهند و برنامه ای که اقدام به خواند متنی برای کاربر می نمایند و یا برعکس این موضوع یعنی گفتار کاربر را به متن تبدیل می کند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

2nd Speech Center نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل متن به گفتار می باشد ، یعنی این نرم افزار قادر است تا متنی را برای کاربر بخواند. به عنوان مثال شما قصد دارید تا در یک سایت خبری که هر روز به مطالب آن توجه می کنید و جای روزنامه را برای شما گرفته است در هنگام انجام کاری دیگر گوش دهید. کافیست تا متن مورد نظر را به برنامه داده و اقدام به تبدیل متن به گفتار نمایید. حال قادرید تا مطلب مورد نظر را به جای خواندن گوش کرده و به امور دیگر خود نیز بپردازید. این نرم افزار محصولی از شرکت Zero2000 Software می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت تبدیل متن به گفتار و ذخیره سازی آن ها در فرمت های MP3 و Wav

– پشتیبانی از چند زبان مختلف

– قابلیت تبدیل سریع متن به فایل صوتی

– پشتیبانی از فونت های مختلف متنی و دارای تنظیمات فونت

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید