ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

WinAbility AB Commander v7.7.0.1320 ابزاری قدرتمند برای مدیریت فایل

کاربران کامپیوتر با اصطلاح My Computer به خوبی آشنا هستند. قسمتی از ویندوز که به کمک آن کاربران به فایل ها و قسمت های مختلف هارد دیسک و دیگر حافظه های جانبی دسترسی دارند. این ابزار که در واقع Explorer ویندوز می باشد به منظور کنترل و مدیریت بر فایل ها و اطلاعات حافظه های جانبی می باشد ، اما برای اجرای تمامی امور مدیریتی مربوطه دارای قدرت کافی نمی باشد. به همین علت ابزارها و نرم افزارهای مختلفی برای تکمیل و یا جایگزینی این قسمت از ویندوز ساخت و به بازار نرم افزاری عرضه شده است. این نرم افزارها با جمع آوری تمام امکانات و ابزارهای مدیریتی فایل و نیز اضافه کردن ویژگی های مخصوص و منحصر به فرد به این برنامه ها سعی در این دارند تا بهترین امکانات را برای کاربران در اختیار قرار دهند.

در این مطلب شما را با یکی از این برنامه ها آشنا خواهیم ساخت.

 

AB Commander نام نرم افزاری می باشد که در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , delete ، … و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در tab های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده explorer ویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند. این نرم افزار محصولی از شرکت  WinAbility Software می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– جستجو فایل ها و اعمال مدیریت و کنترل آن ها توسط ابزارهای این نرم افزار

– نمایش سند های متنی با فرمت های مختلف در درون برنامه

– توانایی ویرایش سند های متن به کمک ویرایشگر این نرم افزار

– قابلیت دسته بندی فایل ها و جدا سازی آن ها از یکدیگر

– پشتیبانی از تمامی حافظه های جانبی

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید